Lifestyle nema prethodne stranice
AJOJ

Koliko buke proizvodi čovječanstvo i s kojim posljedicama

objavljeno prije 8 minuta i 46 sekundi

Ljudska buka može imati negativni utjecaj na neke životinje, no novo istraživanje objavljeno u srijedu pokazuje da se buku koju stvaramo treba tretirati kao "velikog svjetskog zagađivača".… više »

SAVJETI

Znate li što znače oznake na gumama?

objavljeno prije 39 minuta i 46 sekundi

Automobilske gume jedna su od najvažnijih komponenti vozila, stoga pri izboru pravih guma za svoje vozilo moramo znati što znače oznake na njima. Slova i brojevi označeni na gumama,… više »

SAVJETI

Vježbe istezanja - koliko su zapravo važne

objavljeno prije 3 sata i 8 minuta

Vježbe istezanja nakon treninga važne su koliko i sam trening, no uvijek se postavlja isto pitanje - koliko dugo ih trebamo raditi? Pilates instruktorica Samantha Pell za portal Well and… više »

SAVJETI

Namirnice bogate proteinima koje trebamo jesti svakodnevno

objavljeno prije 5 sati i 8 minuta

Proteini ili bjelančevine esencijalni su za organizam. Unosimo ih najviše kroz meso, osobito piletinu i govedinu, no postoje i ostali izvori koji bi se trebali naći redovito na tanjuru… više »

SAVJETI

9 prirodnih načina poboljšavanja pamćenja

objavljeno prije 7 sati i 8 minuta

Postali ste zaboravni? Sigurno se pitate mogu li svakodnevne navike poboljšati pamćenje na neki način, a odgovor je - ponekad mogu, barem tako tvrdi liječnik i znanstvenik na… više »

SAVJETI

Kako ublažiti kašalj i grlobolju

objavljeno prije 9 sati i 12 minuta

Kašalj je refleks koji vaše tijelo koristi da bi očistilo dišne ​​putove. Iako je kašalj čest kada ste bolesni, kašalj može biti uzrokovan i… više »

SAVJETI

5 navika najuspješnijih žena

objavljeno prije 1 dan

Ženama se napredovanje u poslu i životu rijetko je događa slučajno. Umjesto toga, to obično uključuje naporan rad, upornost i korisne navike. Kada je u pitanju uspjeh… više »

PRIPAZITE

Zašto žene moraju spavati dulje?

objavljeno prije 1 dan i 3 sata

Nedostatak sna kod starijih žena dugoročno može rezultirati krhkijim kostima, pokazalo je novo istraživanje američkih znanstvenika. Studijom je uočen 22 posto veći rizik od niske… više »

SAVJETI

5 dobrih razloga da jedete ljute papričice

objavljeno prije 1 dan i 5 sati

Ljute namirnice pomažu sagorjeti kalorije, štite srce, pomažu kod bolova u trbuhu, smanjuju bol te nas čine sretnima, no ljute papričice same imaju nekoliko dobrobiti, navodi… više »

LOŠE...

Djeca su sve manje fizički aktivna

objavljeno prije 1 dan i 7 sati

Razina fizičke aktivnosti djece značajno se smanjuje tijekom osnovnoškolskog obrazovanja, pokazala je studija znanstvenika sa Sveučilišta Bristol. Ona upućuje na to da je… više »

ZAPAMTITE!

Hrana koja snižava krvni tlak.

objavljeno prije 1 dan i 9 sati

Visoki tlak jedan je od problema kojima se treba pridati dužna pažnja, jer predstavlja opasno stanje koje može vrlo lako završiti jako loše. Srećom, lijekovi, promjena prehrane… više »

gripa prehlada bolest mu
ZNATE LI?

Razlike između gripe i prehlade

objavljeno prije 2 dana i 3 sata

Gripa ili prehlada? Na prvi pogled je svejedno, ali zapravo nije - liječe se na različite načine, pa nije loše znati odmah prepoznati koja je bolest u pitanju. Evo tri glavne razlike… više »

UFF!

Hrana koja pomaže protiv upala

objavljeno prije 2 dana i 5 sati

Upala može biti i dobra i loša. S jedne strane, pomaže tijelu da se obrani od infekcije i ozljeda. S druge strane, kronična upala može dovesti do debljanja i bolesti. Stres, hrana koja… više »

PRIPAZITE

Žene ne bi smjele jesti kasno navečer

objavljeno prije 2 dana i 7 sati

Najnovije američko istraživanje pokazalo je da vrijeme konzumiranja obroka može utjecati na kardiometaboličko zdravlje žena, odnosno da je unos većeg broja kalorija nakon 18 sati povezan s… više »

bu?enje nesanica
UPS!

Buđenje može biti stresno?

objavljeno prije 2 dana i 9 sati

Ako se budite ubrzanog rada srca, ne uznemiravajte se previše - česti osjećaji stresa i anksioznosti mogu potaknuti otpuštanje u krv onih hormona koji pojačavaju rad… više »