« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 5 godina i 7 mjeseci
MLJAC

Hrana od koje mršavite

Neke namirnice imaju vrlo malo kalorija, a našem je tijelu potrebno višestruko više kako bi ih uspjelo preraditi

Kupus ima samo 20 kalorija u 100 grama
Kupus ima samo 20 kalorija u 100 grama (Arhiva)
Više o

hrana

,

kalorije

,

negativne kalorije

,

grejp

,

rajčice

,

celer

,

kupus

,

brokula

Negativne kalorije san su svake osobe koja ide na dijetu zbog viška kilograma, a zapravo se radi o namirnicama za čiju je preradu tijelu potrebno više kalorija nego što je one same imaju.

Naravno, radi se redom o vrlo zdravim namirnicama koje, osim što će utjecati na gubitak kilograma, imaju još mnoge blagotvorne učinke na naše zdravlje.

Brokula - samo 25 kalorija u 100 grama brokule već je dovoljan razlog da nam često bude na tanjuru, a kako se za probavljanje te količine potroši 80 kalorija, omjer je odličan. Uz to, bogata je mineralima i vitaminima, a ljekoviti učinci brokule stavili su je na prvo mjesto saveznika u borbi protiv karcinoma.

Celer - običan celer srednje veličine ima nevjerojatno malih 6 kalorija, a da bi se razgradio potrebno je 50, što je još bolji odnos nego kod brokule. Celer je sjajan izvor vitamina B kompleksa, vitamina K, antioksidansa kumarina i vlakana. Sve do jednog razlozi za uvrštavanje u svakodnevnu prehranu.

Grejp - u 100 grama grejpa nalazi se samo 32 kalorije, dok će tijelo potrošiti preko 60 da ga probavi. Grejp je i inače poznat kao sjajno oruđe u borbi protiv kilograma jer je bogat vitaminima B6 i C, riboflavinom, vlaknima i tiaminom, a zna se da napada masne stanice. Pola grejpa prije svakog obroka trebala bi postati navika. 

Kupus - minimalnih 20 kalorija u 100 grama kupusa je sjajno, još bolje je to što tijelu treba 60 kalorija da bi ga probavilo, a čak dvostruko više ako je kupus kuhan. Prepun je vitamina A i C, betakarotena i minerala. Stoga, lagano kuhanje na pari i obavezno kao prilog uz glavno jelo.

Rajčica - srednje velika rajčica ima 22 kalorije, tijelu treba 60 da je probavi, a ostali sastojci su još bolji - vitamini C, B, E i k, karotenoidi i malo ugljikohidrata, bjelančevina i masti. Likopen je najvažniji sastojak rajčice, a ovaj čudesni antioksidans još je jači kad se rajčica skuha.

11.04.2014. 11:25:00
Novi komentar
nužno
nužno