« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 5 mjeseci i 3 dana
SAVJETI

5 namirnica za dulji i sadržajniji život

Naravno da svi želimo živjeti duže... barem na papiru i u razgovoru, no kad je hrana u pitanju, tu padamo na prvom i najvažnijem ispitu... pa, popravite ocjene!

Jednan od 5 najvažnijih vrsta hrane...
Jednan od 5 najvažnijih vrsta hrane... (Arhiva)
Više o

hrana

,

dug život

,

dulji život

Genetika nedvojbeno igra ulogu u tome koliko ćemo dugo živjeti, tjelovježba, prehrana, upravljanje stresom i socijalizacija povezani su s kvalitetnim starenjem i smanjenjem rizika od kroničnih stanja koja dovode do rane smrti.

Ovo je pet namirnica koje dr. Hyman svakodnevno jede kako bi duže živio. "Ukratko, ta hrana je lijek", smatra.

Bobičasto voće - bobičasto voće sadrži veliki broj antioksidansa i fitokemikalija. Ono također može održavati crijeva zdravima, boriti se protiv upala te stoga smanjiti rizik od srčanih bolesti i drugih, po život opasnih, kroničnih stanja.

Maslinovo ulje - maslinovo ulje je kamen temeljac mediteranske prehrane, a dr. Hyman daje prioritet ekstra djevičanskom maslinovom ulju. Ono sadrži antioksidanse koji smanjuju rizik od kroničnih zdravstvenih stanja i bolesti srca. Maslinovo ulje je također učinkovito u borbi protiv oksidativnog stresa, koji šteti zdravlju mozga i može izazvati neurodegenerativne bolesti.

Orašasti plodovi - orašasti plodovi, uključujući indijske oraščiće, bademe i orahe, povezani su sa smanjenim rizikom od dijabetesa te s poboljšanjem zdravlja i životnog vijeka. Bogati su vlaknima, zbog kojih se ljudi osjećaju sitijima i dulje ostaju puni energije.

Povrće iz obitelji krstašica - povrće iz obitelji krstašica - brokula, prokulica, kelj i kupus - bogato je fitonutrijentima, koji su ključni za smanjenje upale i rizika od raka. Također sadrže magnezij, folat i vlakna koja pomažu probavi. Dr. Hyman svaki dan pojede šalicu ili dvije ovog povrća.

Zeleni čaj - iako čaj tehnički nije hrana, ipak je ključni dio Hymanova dana. Osim što stvara umirujući osjećaj, ovaj topli napitak može smanjiti oksidativni stres. Zeleni čaj sadrži katehine - antioksidanse koji mogu zaštititi mozak od bolesti i pomoći ljudima da dobro stare.

16.02.2024. 15:01:00
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    armando
    16.02.2024. 17:03
    sta vise voca
Novi komentar
nužno
nužno