« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 6 godina i 4 mjeseca
HE HE

Hrana koja će vam ispeglati struk

Vitka linija dostižna je uz pravilan izbor namirnica, slažu se svi nutricionisti, pa evo nekoliko namirnica koje se obavezno moraju naći na vašem tanjuru

Sve su to obične namirnice, ali sjajnog djelovanja
Sve su to obične namirnice, ali sjajnog djelovanja (Wikipedia)
Više o

bundeva

,

namirnice

,

mrkva

,

zeleno povrće

,

rajčica

,

luk

,

vitka linija

,

celer

,

čili papričice

,

krastavci

,

grahorice

,

vitak struk

,

zelena paprika

Vitka linija ne mora biti nedosanjani san, kažu nutricionisti i preporučuju namirnice koje jednostavno morate imati na jelovniku kako ne bi imali problema s kilogramima. 

Čili papričice - sjajne, ali ljute, no ne samo da suzbijaju apetit, nego i povećavaju sposobnost sagorijevanja masnoća, pa ih se ne smije zaboraviti kao začin

Bundeva - prepuna je vitamina C, napunit će vas energijom i zasititi bez previše kalorija.

Celer - velik udio vode i malo kalorija čine celer idealnom hranom ako želite skinuti višak kilograma.

Grahorice - idealan dodatak salatama koji je pun proteina, vlakana i željeza.

Krastavci - puni vode, odlično suzbijaju glad što ih čini idealnom grickalicom, a kako uz to ispiru toksine iz tijela, učinak je maksimalan

Luk - minimalno kalorija za maksimalan učinak, a ako mislite da ćete nakon toga imati neugodan zadah, varate se - prožvačite malo svježeg peršina i sve će biti u redu.

Mrkva - fantastična sirova grickalica prepuna dijetalnih vlakana i beta karotena, tako da je uvijek morate imati pri ruci.

Rajčica - puna kalcija i vitamina C koji, kad se zajedno konzumiraju, sinergijski udaraju na masno tkivo na trbuhu.

Zelena paprika - ubrzava metabolizam i naročito uspješno djeluje na izgaranje masnog tkiva na trbuhu

Zeleno lisnato povrće - zasitit će vas, opskrbiti vlaknima, esencijalnim mineralima i vitaminima, naročito brokula, špinat i zelje

19.10.2015. 09:01:00
Novi komentar
nužno
nužno