« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 4 godine
1,2 ... 1,2

Devet sportova za skidanje kilograma

Neki od sportova koje predlažemo ovise o vremenu, no neke od njih možete tijekom cijele godine upražnjavati i na zatvorenom, pa izaberite svog favorita

Trčanjem se troši najviše kalorija
Trčanjem se troši najviše kalorija (Arhiva)
Više o

boks

,

vježbanje

,

sport

,

bicikliranje

,

trčanje

,

badminton

,

squash

,

penjanje

,

skidanje kilograma

,

izgaranje kalorija

Vježbanje je najbolji način trošenja kalorija (dobro, nije, seks je bolji, ali troši se puno manje), pa evo devet sportova koji će vam pomoći skinuti višak kilograma.

Naravno, neki od sportova koje predlažemo ovise o vremenu, no neke od njih možete tijekom cijele godine upražnjavati i na zatvorenom, pa izaberite svog favorita.

Bicikliranje - ovisno o brzini kojom vozite, možete potrošiti oko 300 do 400 kalorija u pola sata. Bicikliranje je odlična kardio vježba koja jača bedra i listove.

Boks - ako ste dovoljno hrabri da zakoračite u ring, potrošit ćete 324 kalorije za 30 minuta. Osim toga vaša kondicija i mišićna izdržljivost iz ovog će sporta izvući najviše.

Košarka - konstantna akcija koju pruža ovaj sport znači utrošak od 288 kalorija u pola sata i neizmjernu količinu zabave.

Penjanje po stijeni - na ovaj način u pola sata možete potrošiti 371 kalorija, te jačate snagu, izdržljivost i fleksibilnost.

Plivanje - radi se o odličnoj vježbi za cijelo tijelo, s kojom možete portošiti 360 kalorija u 30 minuta. No, većina ljudi ne može toliko dugo izdržati. Najbolji trening je u intervalima: plivajte dvije dužine, zatim kratak odmor pa ponovite rutu.

Squash - osim što ćete ˝spaliti˝ 300 kalorija u kratkom roku, squash gradi kondiciju i mišiće, te razvija fleksibilnost.

Veslanje - uz utrošak od 280 kalorija u 30 minuta, veslanje je odličan način da izbacite višak energije. Osim toga, jača izdržljivost i gradi mišiće ramena, bedara i ruku.

Tenis - radi se o zabavnoj igri koja zahtjeva brzinu, okretnost, snagu i reflekse. Na ovaj način potrošit ćete između 250 i 300 kalorija u pola sata.

Trčanje - osim što vam pomaže potrošiti 450 kalorija u 30 minuta (uz određeni tempo i prijeđeni put) trčanje je i fantastična kardio vježba. Obucite se prikladno, nabavite dobre tenesice i počnite vježbati.

21.01.2017. 18:01:00
Novi komentar
nužno
nužno