« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 7 dana i 12 sati
EHHH...

Što ne bi trebali jesti smrznuto?

Smrznuta hrana oduvijek je dobro rješenje kada smo u stisci s vremenom i želimo uštedjeti koji cent... no, ipak treba paziti na neke stvari...

Nešto da, ali drugo - ne!
Nešto da, ali drugo - ne! (Arhiva)
Više o

hrana

,

savjeti

,

smrznuta hrana

Treba vam neka hrana, a imate nešto i u frizeru... no, što ste zapravo tamo ostavili i je li to dobro za vas?

Postoji mnogo sjajnih opcija koje su pune hranjivih tvari i dijetalnih vlakana, uključujući smrznuti kruh od cjelovitih žitarica, povrće i voće. Međutim, postoje i one koje imaju vrlo malo hranjivih tvari, a visok sadržaj natrija, zasićenih masti i dodanog šećera.

Trebali bismo težiti da ih jedemo u manjim količinama jer se pokazalo da visok unos ove hrane povećava rizik od kardiovaskularnih bolesti, dijabetesa tipa 2 i pretilosti 

Pa evo nekoliko namirnica koje definitivno ne bi trebale biti u vašem frizeru...

Gotova jela - brza su i praktična, ali gotova jela obično imaju visok sadržaj zasićenih masnoća i natrija.

Hrana koja se prži u dubokom ulju (uključujući pomfrit) - iako bi mogla biti ukusna, pržena hrana, posebno ona koja je zamrznuta s dodanim konzervansima, ima visok sadržaj zasićenih masti i natrija.

Kolači - ponekad žudimo za slatkim, ali bolje se kloniti smrznutih varijanti. Prema nutricionistici, ovakvi proizvodi imaju ograničenu hranjivu vrijednost, a višak kalorija i masti može dovesti do debljanja.

Peciva - peciva su idealna za doručak u pokretu, ali su obično bogata zasićenim mastima, koje povećavaju povećava rizik od kardiovaskularnih bolesti. Sadrže i dodani šećer, koji povećava rizik od dijabetesa tipa 2 i pretilosti.

Pizza - smrznuta pizza je bogata natrijem i zasićenim mastima, a Svanfeldt tvrdi da je, ako se jede u prekomjernim količinama, povezana s povećanim rizikom od kardiovaskularnih bolesti i pretilost.

Ono što je važno - uvijek provjerite oznaku prehrambenih vrijednosti i pronađe opcije s manje natrija, dodanog šećera i zasićenih masnoća.

24.01.2023. 18:00:00
Novi komentar
nužno
nužno