« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 8 mjeseci i 23 dana
SAVJETI

5 promjena koje će vam poboljšati život

Ovih pet malih promjena mogle bi biti odličan prvi korak za puno veće stvari u životu, samo nemojte krenuti sa svih pet odjednom

Malo po malo...
Malo po malo... (Pexels)
Više o

promjene

,

loše navike

,

savjeti

Promjena je riječ koju rijetko tko voli - obično se ušuškamo u svoju rutinu i osjećamo se, ako ništa drugo, sigurno... bez obzira bilo to dobro za nas ili ne. No, kad u nekom trenutku shvatimo da smo ušli u slijepu ulicu, nastaje panika i promjena postaje nužna, ali tu slijedi nova pogreška - želimo drastične promjene.

Ipak, puno mudrije je početi život mijenjati nečim naoko nevažnim. Ovih pet malih promjena mogle bi biti odličan prvi korak za puno veće stvari u životu. Samo nemojte krenuti sa svih pet odjednom.

Pojedite voćku više - umjesto da se ograničavate u hrani, povećajte unos voća i povrća. Stavite na vidljivo mjesto jabuku ili bananu i kada osjetite glad prvo pojedite voćku.  S vremenom ćete početi osjećati potrebu za voćem, a manje potrebu za nezdravom hranom.

Smanjite pušenje za cigaretu dnevno - većina pušača pokušala je prestati pušiti barem jednom u životu, a nerijetko i više puta. Cedrina L. Calder, liječnica koja radi s pušacima na odvikavanju od cigareta ima rješenje. "Odvikavajte se postepeno i polako. Počnite s jednom cigaretom, a kada vam ona više ne bude nedostajala, odrecite se dvije pa tri sve dok ne prestanete pušiti", kaže Calder. 

Smanjite za jedno piće tjedno - "Za žene, previše alkohola je tri na dan ili svaki dan po jedno, a za muškarce 14 pića na tjedan", objašnjava voditeljica Centra za odvikavanje od alkohola u New Jerseyu Indra Cidambi i savjetuje da, bez obzira koliko pili, ako želite usvojiti zdravu naviku smanjite za jedno piće tjedno. Naravno, oni koji ne piju, nemaju što smanjiti.

Spavajte 30 minuta dulje - trebalo bi spavati najmanje sedam, a najviše devet sati na noć. Ako spavate manje od sedam sati pokušajte odlaziti u krevet pola sata ranije. Iako ne izgleda puno, pola sata više sna čini veliku razliku. Nakon tjedan dana počet ćete se osjećati puno bolje.

Vježbajte 20 minuta dnevno - zaboravite što su vas učili treneri. Ne morate odrađivati postojeće treninge i ispunjavati norme, nego slušajte sebe. 

29.01.2019. 09:01:00
Novi komentar
nužno
nužno