Žene će prije kupovati odjeću ako je reklamiraju modeli poput njih
Istraživanje Bena Barryja sa Sveučilišta Cambridge pokazalo je bi modeli i manekenke koje reklamiraju opdjeću trebale biti sličnije široj ženskoj populaciji u smislu izgleda i etničkog porijekla
Veća je vjerojatnost da će žene kupiti neki komad odjeće ako su modeli koji je reklamiraju sličnije njima samima - u boji kože, obliku tijela i visini navodi se u rezultatima istraživanja koje su proveli stručnjaci sa Sveučilišta Cambridge. jedan od tih stručnjaka je Ben Barry.
On je u istraživanju koristio lažne reklame iz časopisa s manekenkama i modelima različitih oblika tijela, veličina, visine i etničkog porijekla.
Čitav projekt obuhvatio je preko 3.000 žena iz SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva. „Veliki dio žena više kupuje odjeću kad vide modele koji su poput njih u smislu dobi, veličine i rase", piše Guardian.
Ovakva istraživanja polagano prisiljavaju dizajnere i modni svijet kao i časopise da stavljaju zaobljenije žene u žižu zanimanja umjesto toga da se prikazuju usputno ili u nekim specijalnim izdanjima.
„Industrija funkcionira u svojem vlastitom mjehuriću, ali oglašivači i urednici časopisa moraju imati na umu tko im je ciljana publika te kako se to tržište očituje u modelima, moraju se tome prilagoditi i sustići trendove", kazao je na kraju Barry.
Novi komentar