objavljeno 30.09.2014. 18:01:00
ZAOBLJENO JE BOLJE

Žene će prije kupovati odjeću ako je reklamiraju modeli poput njih

Istraživanje Bena Barryja sa Sveučilišta Cambridge pokazalo je bi modeli i manekenke koje reklamiraju opdjeću trebale biti sličnije široj ženskoj populaciji u smislu izgleda i etničkog porijekla

Istraživanja su pokazala da bi modeli trebali biti što sličniji većini žena
Istraživanja su pokazala da bi modeli trebali biti što sličniji većini žena (Deviantart)

Veća je vjerojatnost da će žene kupiti neki komad odjeće ako su modeli koji je reklamiraju sličnije njima samima - u boji kože, obliku tijela i visini navodi se u rezultatima istraživanja koje su proveli stručnjaci sa Sveučilišta Cambridge. jedan od tih stručnjaka je Ben Barry.

On je u istraživanju koristio lažne reklame iz časopisa s manekenkama i modelima različitih oblika tijela, veličina, visine i etničkog porijekla.

Čitav projekt obuhvatio je preko 3.000 žena iz SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva. „Veliki dio žena više kupuje odjeću kad vide modele koji su poput njih u smislu dobi, veličine i rase", piše Guardian.

Ovakva istraživanja polagano prisiljavaju dizajnere i modni svijet kao i časopise da stavljaju zaobljenije žene u žižu zanimanja umjesto toga da se prikazuju usputno ili u nekim specijalnim izdanjima.

„Industrija funkcionira u svojem vlastitom mjehuriću, ali oglašivači i urednici časopisa moraju imati na umu tko im je ciljana publika te kako se to tržište očituje u modelima, moraju se tome prilagoditi i sustići trendove", kazao je na kraju Barry.

30.09.2014. 18:01:00
http://m.metro-portal.hr/zene-ce-prije-kupovati-odjecu-ako-je-reklamiraju-modeli-poput-njih/55985/