« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 3 godine
SAVJETI :)

Vježbe za snižavanje kolesterola

Puno je načina kako se razine lošeg kolesterola (LDL-a) mogu smanjiti, a jedan os najboljih je 15 minuta neke aerobne vježbe svaki dan

Budite uporni!
Budite uporni! (Arhiva)
Više o

kolesterol

,

vježbe

,

smanjenje kolesterola

Kolesterol je supstanca koja se nalazi u krvi. On pomaže u izgradnji zdravih stanica, ali ako ga je previše on može uzokovati nakupine masnoće u krvotoku.

Kolesterol može povećati rizik od srčanih bolesti, srčanog ili moždanog udara. Nažalost, simptoma nema i samo krvnim pretragama mogu se provjeriti razine kolesterola u krvi.

Puno je načina kako se razine lošeg kolesterola (LDL-a) mogu smanjiti, a jedan os najboljih je 15 minuta neke aerobne vježbe svaki dan. Ako već ne trenirate možete krenuti s hodanjem, plivanjem, vožnjom bicikla i trčanjem.

>> Riješite se kolesterola vježbanjem >>

Važno je ostati konzistentan kako bi se vidjeli rezultati. Trigliceridi su u kolesterolu te se koriste za energiju, kada vježbate, sagorijevate ih i razine kolesterola se snižavaju. Naravno, uz to biste se trebali i zdravo hraniti te jesti namirnice bogate "dobrim" kolesterolom.

Kada vam 15 minuta navedenih tjelovježbi postane prelako, pojačajte tempo i dodajte još koju minutu. Cijelo vrijeme se konzultirajte i s liječnikom, piše Eat this.

>> Kako lako smanjiti razinu kolesterola u krvi >>

17.06.2021. 13:01:00
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    armando
    17.06.2021. 19:32
    trebase boriti protiv kolesterola
Novi komentar
nužno
nužno