LOOL

Ludo zabavne činjenice o mozgu

objavljeno prije 10 godina i 2 mjeseca

Mozak je nepresušni izvor novih informacija za znanstvenike, koji se unatoč trudu i dalje prilično muče s tumačenjem svih njegovih funkcija. Ipak, neke od njih koje znamo su… više »

ljudski mozak
MA DA?!

Razlike između muškog i ženskog mozga nisu urođene

objavljeno prije 10 godina i 3 mjeseca

Razlike između muškaraca i žena najčešće se u zadnje vrijeme povezuju s različitostima mozga među spolovima koje su nedvojbeno dokazane. No, britanska neuroznanstvenica Gina… više »

Znanstvenici odledili i aktivirali virus star 30 tisuća godina

objavljeno prije 10 godina i 3 mjeseca

Francuski znanstvenici kažu da virus ne predstavlja opasnost za ljude ili životinje, no i drugi virusi mogli bi se osloboditi otapanjem leda. Rezultati istraživanja objavljeni su u… više »

HMM ...

Britanci raspravljaju o začeću s 'tri roditelja'

objavljeno prije 10 godina i 3 mjeseca

Tehnika uključuje intervenciju u proces oplodnje kako bi se uklonila defektna mitohondrijska DNK, koja uzrokuje nasljedne bolesti poput teških bolesti srca, jetra, mozga, sljepoću ili… više »

SAMI SMO?

Otkriven velik broj novih egzoplaneta

objavljeno prije 10 godina i 3 mjeseca

Među 715 novootkrivenih svemirskih tijela četiri su planeta dva i pol puta veća od Zemlje, koji su na pravoj udaljenosti od svojih matičnih zvijezda da bi imali tekuću površinsku vodu,… više »

BRAVE NEW WORLD

Otkriveni neuroni koji potiskuju strah

objavljeno prije 10 godina i 3 mjeseca

Po riječima istraživača s Columbia University, ovi tzv. interneuroni u hipokampusu su ključni za zadržavanje neutralnosti pamćenja određenih konteksta ili lokacija u situacijama kada se… više »

Otkriven gen koji povezuje sivu tvar i inteligenciju

objavljeno prije 10 godina i 3 mjeseca

Međunarodni tim stručnjaka analizirao je uzorke DNA i snimke mozga više od 1.500 zdravih 14-godišnjaka i dao im niz testova za verbalnu i neverbalnu inteligenciju. Stručnjaci su… više »

MA DA?!

Geni kontroliraju osjetljivost na bol

objavljeno prije 10 godina i 4 mjeseca

Istraživači s londonskog King's Collegea su proučavajući podatke prikupljene od 25 parova jednojajčanih blizanaca zaključili i kako ovi blizanci bez obzira na genetske sličnosti ipak imaju… više »

WTF?!

Heksagonalna oluja na Saturnu?

objavljeno prije 10 godina i 4 mjeseca