Mars Dune Alpha otvara svoja vrata

objavljeno prije 1 godinu

Stanište, nazvano Mars Dune Alpha, nalazi se u istraživačkoj ustanovi Američke svemirske agencije u Houstonu u Teksasu. Četvero volontera koji će tamo živjeti pomoći će u… više »

WTF?!

Kina gradi bazu na Mjesecu?

objavljeno prije 1 godinu

Kina ubrzano radi svoj svemirski program, gradi orbitalnu stanicu u atmosferi Zemlje, no ova vijest je zaprepastila sve - žele početi graditi bazu na Mjesecu za 5 godina?! Više od… više »

FESTIVALI

Festival znanosti od 24. do 29. travnja u gotovo 35 gradova

objavljeno prije 1 godinu

Tema ovogodišnjeg Festivala znanosti je „Priroda i društvo" koja se susreću na brojne načine, od onoga u osobi čovjeka kao zoon politicon, intenzivnog prožimanja u… više »

Pink Moon je sutra

objavljeno prije 1 godinu

Pink Moon, puni Mjesec u travnju je sutra i to rano ujutro kada bi ga trebali vidjeti nešto iza pola sedam ujutro, tako da uz ovu vjetruštinu bi ga mogli jako lijepo vidjeti.… više »

UPS!

Hoće li nas pogoditi veliki asteroid?

objavljeno prije 1 godinu i 1 mjesec

Glavni znanstvenik NASA-inog Centra za svemirske letove Goddard, James Garvin, smatra da smo pogrešno protumačili tragove nekih od ozbiljnijih udara asteroida koji su se dogodili… više »

NASA

NASA predstavila nova svemirska odjela

objavljeno prije 1 godinu i 1 mjesec

Novi dizajn posebno je opremljen za astronaute koji će izvoditi znanstvene eksperimente na Mjesečevoj površini. Prototip novog svemirskog odijela bit će bolje opremljen za… više »

Prvi električni brodovi na Jadranu

objavljeno prije 1 godinu i 1 mjesec

"Imamo brodogradilišta koja bi mogla graditi takve brodove i ne vidim razloga da se ne angažiraju na tom poslu", rekao je za Hinu izvanredni profesor sa Zavoda za… više »

TERRAN

Odgođeno lansiranje 3D isprintane rakete

objavljeno prije 1 godinu i 1 mjesec

Raketa Terran 1 visoka 35 metara, čijih je 85 posto napravljeno uz pomoću 3D printera, trebala je poletjeti s lansirne rampe američke svemirske baze u Cape Canaveralu u srijedu poslijepodne.… više »

SPAŠAVANJE?

Sojuz sletio na ISS

objavljeno prije 1 godinu i 1 mjesec

Spasilački brod MS-23 poletio je u petak ujutro iz Kazahstana bez posade i na svemirsku stanicu je pristao nakon dva dana, objavila je NASA u izravnom prijenosu. Amerikanac Frank… više »

EH, DA...

Zašto ne možemo predvidjeti potrese?

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca

Razorni potresi u Turskoj i Siriji ponovno su potaknuli teze da da se potresi mogu predvidjeti. Primjerice, nizozemski istraživač Frank Hoogerbeets objavio je 3. veljače da će… više »

Komet je danas najbliži zemlji, promatrajte ga!

objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca

Komet je izrazito zelene boje radi njegova kemijskog sastava i interakcije sa sunčevom svjetlosti. Biti će najbliži Zemlji 1. veljače na nekih 42 milijuna kilometara, a već je proteklih dana… više »

STVARNO?

Koronavirus ubrzao uvođenje 5G mreže

objavljeno prije 1 godinu i 3 mjeseca

Dok je pandemija koronavirusa u svijetu usporila brojne industrije, ICT industriji dala je dodatni poticaj. Pogotovo u uvođenju novih tehnologija.  COVDI je imao pozitivan učinak na… više »

OTKRIĆA

Nova kraljevska grobnica otkrivena u Luksoru

objavljeno prije 1 godinu i 3 mjeseca

Tu kraljevsku grobnicu otkrili su egipatski i britanski znanstvenici na zapadnoj obali Nila gdje se nalaze slavne doline kraljeva, a iskapanja se nastavljaju, rekao je arheolog Mostafa… više »

ZNANOST

Girls own STEM

objavljeno prije 1 godinu i 3 mjeseca

Budući da u Hrvatskoj kvalitetna STEM edukacija nije dovoljno razvijena, a posebice jer nije svima jednako dostupna, udruga Bioteka iz Zagreba razvila je projekt Girls own STEM koji pruža… više »

Kako stanica gradi nosivu konstrukciju za kromosome?

objavljeno prije 1 godinu i 3 mjeseca