Život
I TO JE MOGUĆE

Afrikanka zatrudnjela pomoću oralnog seksa

objavljeno prije 11 godina i 1 mjesec

15-godišnja djevojčica iz male afričke državice Lesotho došla je 1988. liječnicima sa svim simptomima žene u trudovima. No, oni su bili zbunjeni, jer su nakon pregleda, otkrili… više »

ON THE ROCKS

Pronađen whisky Ernesta Shackletona

objavljeno prije 11 godina i 1 mjesec

Pet sanduka whiskyja i konjaka iz zaliha polarnog istraživača Ernesta Shackletona pronađeno je u ledu Antarktike nakon više od sto godina, objavili su u petak članovi ekspedicije. "Na… više »

USKORO NA TRŽIŠTU

10 izuma budućnosti s tendencijom ka sadašnjosti

objavljeno prije 11 godina i 1 mjesec

10. Čitanje uma - pravi uređaji za čitanje uma još uvijek ostaju u sferi SF-a, no moderni skeneri mozga omogućili su znanstvenicima da predvide što će ljudi učiniti tijekom… više »

NIJE DOBRO

Biometeorološka prognoza za Hrvatsku od 6. do 9. veljače

objavljeno prije 11 godina i 1 mjesec

Hrvatsku sutra očekuju nepovoljne biometeorološke prilike zbog čega se kod meteoropata mogu javiti nesanica, slabije raspoloženje, glavobolja i bolovi na mjestima ranijih ozljeda,… više »

POZITIVNA NUSPOJAVA

Poremećaj hiperaktivnosti i deficita pažnje potiče genijalnost

objavljeno prije 11 godina i 1 mjesec

Profesor i psihijatar Michael Fitzgerald vjeruje da ljudi s ADHD poremećajem imaju mogućnost da se detaljno fokusiraju na stvari koje ih zanimaju. No, samo blagi oblik tog poremećaja nudi… više »

REDIZAJN

Facebook (ponovno) promijenio izgled

objavljeno prije 11 godina i 1 mjesec

Facebook je povodom šestog rođendana po tko zna koji put promijenio izgled početne stranice s kojom milijuni korisnika svakodnevno započinju surfanje virtualnim društvenim… više »

NEBESKI SPEKTAKL

Kiša meteora zasula Irsku

objavljeno prije 11 godina i 1 mjesec

Pretpostavlja se da su vatrene lopte zapravo kiša meteora koja je putovala brzinom od 160.000 km/h. David Moore iz Udruge astronoma Irske objašnjava kako je to ˝velik događaj˝.… više »

NOVE SNIMKE

Pluton promijenio boju

objavljeno prije 11 godina i 1 mjesec

Najnovije slike koje je svemirski teleskop Hubble poslao na Zemlju pokazuju nekad najudaljeniji planet u neočekivanim bojama te izmijenjenom položaju ledenih površina, objavila je… više »

ČEŠNJAK, LOSOS...

Najzdravije namirnice najzdravijih kuhinja na svijetu

objavljeno prije 11 godina i 1 mjesec

Zeleni čaj Ovaj napitak tipičan je za japansku kuhinju. Dobrobiti zelenog čaja poznate su od davnina, a znanstvenici stalno pronalaze nove primjene ovog čaja protiv mnogih bolesti. Prije… više »

JOŠ UVIJEK STE VATRA

Ako vas zanemaruje, učinite ga ljubomornim

objavljeno prije 11 godina i 1 mjesec

Muškarci često zaboravljaju koliko su im žene lijepe i seksi. Dosta je toga! Pokažite im da ste još uvijek vrijedne grijeha. Kupovina nove haljine i rublja Zaboravite na haljine… više »

DŽABA STE SE ZNOJILI

Vježbate, ali niste u formi? Krivi su geni

objavljeno prije 11 godina i 1 mjesec

Trošite sate i sate u teretani, ali nikako da budete u formi? Okrivite vlastite roditelje za to. Ako je vjerovati istraživačima, jedna od pet osoba naslijedi „gene loše… više »

BLAGO IZ SVEMIRA

Dijamant više nije najtvrđa tvar na svijetu

objavljeno prije 11 godina i 1 mjesec

Prema izvješću objavljenom u časopisu Earth and Planetary Science Letters, dijamant više nije najtvrđa tvar na svijetu. Profesor Tristan Ferroir sa Sveučilišta u Lyonu… više »

POVRATAK OTPISANIH

Pacijenti u komi mogu komunicirati?!

objavljeno prije 11 godina i 1 mjesec

Najnoviji eksperiment kojeg su proveli britanski liječnici dokazao je da pacijenti koji se nalaze u komi ipak mogu komunicirati, odnosno odgovarati sa „da" ili „ne" na jednostavna… više »

UPUTE

Pretvorite svoju sliku u Avatara!

objavljeno prije 11 godina i 1 mjesec