« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 godinu i 6 mjeseci
SAVJETI

Što je autogeni trening i zašto nam pomaže?

Autogeni trening su zapravo vježbe pomoći kad ste anksiozni i nemirni - vrlo brzo že vas smiriti ako znate kako

Autogeni trening je zapravo odličan za vas
Autogeni trening je zapravo odličan za vas (Arhiva)
Više o

vježbe

,

autogeni trening

Što je autogeni trening?

Autogeni trening je postupak relaksacije u kojem se trebamo usredotočiti pozornost na tijelo i tjelesne senzacije.

Fokusiranjem se postiže stanje opuštenosti tijela i uma te se na taj način povoljno djeluje na mentalno i fizičko zdravlje. Ciljevi autogenog treninga su smanjivanje i otklanjanje tjeskobe, samoozdravljenje te mentalni rast.

Mehanizam autogenog treninga počiva na fiziološkim mehanizmima koji nastaju kada tijelo doživljava stres. Prilikom osjećanja stresa naše tijelo i um doživljavaju da su u opasnosti te počinju pripremati tijelo za borbu ili bijeg.

Uzrok tomu je i poticanje lučenja hormona kortizola i adrenalina koji stvaraju tu „spremnost" tijela. Mi to na van osjećamo kao simptome stresa: tremor, pojačano znojenje, poboljšanju koncentraciju, usporavanje rada crijeva, ubrzano disanje i ubrzano lupanje srca.

Naše tijelo stvara gotovo jednaku reakciju na stresan događaj poput situacije na poslu ili situaciju realne opasnosti poput blizine prometne nesreće.

Da bi smirili taj stres i reakciju tijela, dobar način je upravo autogeni trening koji služi za smirivanje parasimpatikusa (dijela vegetativnog živčanog sustava). Parasimpatikus je zaslužan za posljedice stresa, a ovim treningom ga relaksiramo.

Sve u svemu - isprobajte, odlično je za vas!

06.08.2022. 09:01:00
Novi komentar
nužno
nužno