« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 7 dana i 4 sata
SAVJETI

Poboljšajte raspoloženje biranom prehranom

Triptofan, koji sudjeluje u stvaranju serotonina (kemikalije u mozgu koja utječe na raspoloženje), obično se nalazi u hrani koja sadrži bjelančevine, pa evo liste namirnica koje su ga prepune

Napunite se triptofanom
Napunite se triptofanom (Arhiva)
Više o

dobro raspoloženje

,

prehrana

,

triptofan

Zdrava i uravnotežena prehrana je u današnje vrijeme vrlo važan faktor i podrška dobrom tjelesnom, ali i mentalnom zdravlju. 

Naročito se to odnosi na trenutnu situaciju kad je mnogo ljudi lošeg raspoloženja, a zvjerojatno i počinje pokazivati prve znakove depresije. Ukratko, fali im - triptofan, jer izvori triptofana u prehrani mogu imati i pozitivne učinke na energiju, raspoloženje i spavanje.

Triptofan, koji sudjeluje u stvaranju serotonina (kemikalije u mozgu koja utječe na raspoloženje), obično se nalazi u hrani koja sadrži bjelančevine.

Osam namirnica koji su dobri izvori triptofana:

Jaja neki načini kuhanja i pripreme jaja su zdraviji od drugih. Prženje jaje dodaje puno masnoća, što ga čini manje zdravom opcijom. Najbolje je kuhanje.

Losos - ova masna riba je također odličan izvor omega-3 masnih kiselina, koje su važne za zdravlje. Te masne kiseline mogu pomoći u jačanju kostiju kosti, zdravoj koži i dobrom vidu. Losos je također izvor vitamina D, koji je bitan za snažne kosti i zube i zdrave mišiće. Vegani i vegetarijanci mogu dobiti omega-3 od sjemenki bundeve, oraha i soje.

Mlijeko - također dobar izvor kalcija, koji pomaže u izgradnji zdravih kostiju i zuba.

Orašasti plodovi - orašasti plodovi su dobar izvor bjelančevina, zdravih masti i vlakana. 

Perad - uključuje piletinu, puricu i gusku. Nemasna perad, kao što su pileća prsa, obično će biti visoka u bjelančevinama i niska u masnoćama.

Sjemenke - ne sadrže toliko triptofana poput masne ribe, peradi ili jaja. Međutim, one su dobar izvor triptofana i proteina za vegetarijance i vegane.

Soja - proizvodi koji sadrže soju kao što su tofu, sojino mlijeko ili umak od soje, izvor su triptofana. To može biti dobar izbor za vegetarijance i vegane.

Špinat - tamno zeleno lisnato povrće, kao što je špinat, izvor je triptofana. Špinat je također dobar izvor željeza. Željezo pomaže tijelu da stvori zdrave crvene krvne stanice. Nedostatak željeza u prehrani može dovesti do anemije, niske energije ili poteškoća s disanjem.

24.03.2020. 09:01:00
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    armando
    24.03.2020. 09:42
    bez mlijeka ne mogu
  2. avatar
    Cranberry
    24.03.2020. 17:54
    Da li jedeš soju?
  3. avatar
    armando
    24.03.2020. 18:08
    volim soju pusaaa
Novi komentar
nužno
nužno