« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 6 godina i 8 mjeseci
KRENITE

Kako stvoriti naviku vježbanja

Vježbajte u društvu
Vježbajte u društvu (Arhiva)
Više o

tjelovježba

,

vježbanje

,

navika vježbanja

Vježbanje je zdravo, to znaju svi, no kako se natjerati na vježbanje kad ste umorni, zauzeti ili vam se jednostavno ne da? Želja za fit tijelom i zdravljem nije dovoljna da bi se držalo režima vježbanja, to će vam reći svatko tko je barem jednom odustao (a takvih je velika većina), stoga donosimo nekoliko savjeta koji će vam pomoći stvoriti naviku vježbanja.

>> Koje je najbolje doba dana za vježbanje >>

Za početak, pronađite koja vam vrsta vježbanja najviše odgovara. Većina fitnessa, teretana i ostalih vrsta vježbanja omogućava jedan besplatan posjet, pa obiđite par različitih varijanti kako biste ustanovili što vas najviše privlači i zabavlja dovoljno da može zadržati vašu pažnju u dužem periodu.

>> Vježbanje jača i mozak >>

Kalendari na zidovima ne služe samo da provjerimo datum, već i da bismo na njih bilježili važne stvari. Stoga, kad se upišete na vježbanje, odmah napišite sve termine na kalendar kako bi vas stalno podsjećali na obavezu koju ste odlučili preuzeti. 

>> Intenzivno vježbanje 10 minuta dnevno najbolje je za zdravlje >>

Ako je ikako moguće, pronađite partnera za vježbanje. Idealno bi bilo da vam je to i životni partner, no poslužit će i dobar prijatelj ili kolega s posla s kojim ćete podsvjesno natjecati i tjerati jedno drugo da redovito vježbate i dajete sve od sebe.

>> Vježbanje u paru dobro je za vezu >>

U slučaju da vam to ne uspije, dogovorite se s osobnim trenerom kojeg ima svaka teretana ili fitness, neka vam napravi personalizirani program i pridržavajte ga se.

Zapamtite najvažniju stvar - najbolje motiviraju rezultati i dostignuti ciljevi, stoga ih postavite realno i stvorit ćete naviku vježbanja.

19.04.2015. 11:50:00
Novi komentar
nužno
nužno