« Hi-tech
objavljeno prije 14 godina i 4 mjeseca
WEB RAT

Hoće li Google Buzz ''ubiti'' Facebook?

Buzz ima mogućnost komentiranja, ''likeanja'' i preporučivanja sadržaja, no možemo li se ipak tako lako odreći fejsa...

(Metro Stockholm)
Više o

Google

,

Facebook

,

Twitter

,

email

,

Google Buzz

,

Buzz

,

Gowalla

Google je prije nekoliko dana predstavio svoju novu društvenu mrežu nazvanu Buzz. Spoj je to Twittera, Facebooka i lokacijskih usluga poput Gowalle. Buzz je integriran u Googleov webmail Gmail, kao i u druge Googleove proizvode kao što su Google Maps.

Buzz nudi integrirano iskustvo jer korisnici svojim prijateljima ili cijelom svijetu mogu poslati gotovo bilo što, u vremenskom razdoblju Buzza. Iz raznih izvora možete dodavati fotografije i video snimke ili samo dati obavijest (eng. buzz - zujati) gdje se nalazite na karti sa svog mobitela.

''Sjajna je to ideja'', kaže web analitičar Tim O'Reilly iz kompanije O'Reilly Radar. Buzz dodaje emailu moć ''asimetričnog praćenja''. Toliko briljantno da će ga uskoro zasigurno oponašati svi drugi email sustavi.

Buzz postaje izuzetno uzbudljiv sa sučeljem mobitela. Korisnici Buzza mogu vidjeti što ljudi koje poznaju rade u blizini, budući da telefon zna gdje su korisnici Buzza. Poruke tih korisnika iskoče, a u bliskoj budućnosti trebalo bi biti moguće naći svakakve informacije ili mišljenja ljudi na mjestima u kvartu u kojem se u tom trenutku nalazite.

Buzz vašu listu prijatelja automatski popunjava na osnovi vaše trenutne Google liste kontakata te ćete vidjeti novosti od ljudi s kojima najčešće komunicirate. Ima preglednik slika u punoj veličini i može uklopiti fotke s Flickra ili Picase, kao i RSS podatke s Google Readera.

Jako je sličan Facebooku, s komentarima, ''sviđanjem'' (like) i preporučenim sadržajem, pa ostaje vidjeti može li zaista i zamijeniti Facebook.

Piše: Metro Stockholm
13.02.2010. 10:13:19
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    dancica
    20.02.2010. 16:28
    ne. samo je upropastio gmail status koji je bio puno bolji, brži i komunikativniji.
Novi komentar
nužno
nužno