« Život
objavljeno prije 4 godine i 2 mjeseca
EMOCIJE

Evo kako prestati jesti zbog stresa

Žene koje su išle učiti tehnike smanjivanja stresa, kako prepoznati hranu i obratiti pažnju na okus postale su manje podložne jedenju zbog stresa

Izgleda li ovako kad ste u depri?
Izgleda li ovako kad ste u depri? (DeviantArt)
Više o

emocionalno prejedanje

,

hrana

Tražite li utjehu u hrani? Pod stresom navalite na hladnjak i ispraznite ga do kraja, zajedno sa svim slatkišima u kući? Na poslu odete i ubijete hamburger i krumpiriće? E, ne valja vam posao, kako bi se reklo, a evo što na CNN-u kažu kako to spriječiti.

Fokusirajte se na stvarni problem - jedenje zbog stresa nije primarni problem već simptom nezadovoljenja potreba. Zapitajte se kako se osjećate i što trebate kako bi shvatili što se zaista događa s vama.

Razmišljajte dugoročno - uzmite si minutu kako bi se fokusirali na budućnost prije nego što se predate jedenju zbog stresa.

Postanite svjesni -  žene koje su išle učiti tehnike smanjivanja stresa, kako prepoznati hranu i obratiti pažnju na okus postale su manje podložne jedenju zbog stresa od grupe koja to nije činila.

Budite suosjećajni prema sebi - suosjećanje prema sebi može smanjiti jedenje zbog stresa.

No, ako sve ostalo propadne, udovoljite si. No, pritom barem uživajte, pojest ćete bitno manje.

12.07.2015. 14:55:00
Novi komentar
nužno
nužno