Amerikanci će na pivo stavljati obavijest o kalorijama
Neka piva imaju kalorija kao hamburger ili sladoled i potrošači o tome trebaju biti informirani
Iako to u Hrvatskoj nije slučaj, McDonalds u Americi na svojim proizvodima ističe obavijest o sastojcima i kalorijskoj vrijednostima brze hrane koju nudi. Sada su Amerikanci otišli i korak dalje te će deklaracije o kalorijama biti i na pivi. Većina pivara dobrovoljno će stavljati podatke o kalorijama, prehrambene detalje i sastojke. Cilj proizvođača piva je da predstave novu seriju limenki i boca do 2020. godine, izvještavaju iz Beer instituta.
Nove boce počet će se pojavljivati u američkim trgovinama prehrambenih proizvoda odmah, a vremenom će se širiti. Za ovu promjenu dogovorili su se najveći proizvođači piva koji su članovi instituta Beer koja okuplja kompanije koje proizvode 81 posto ukupnog piva koje se prodaje u SAD-u.
"Neka piva imaju kalorija kao hamburger ili sladoled. Zašto ne biste bili informirani o tome?", urgirala je Betsy Thurston, registrirana nutricionistica koja je specijalizirala ishranu.
Prema riječima predsjednika Beer instituta Jima McGreevyja ova inicijativa omogućit će potrošačima da zahvaljujući ovoj "značajnoj informaciji" donesu svoju odluku. U nekim slučajevima uživatelji piva moći će dobiti te podatke i skenirajući QR kod.
Više od 78,6 miliona odraslih Amerikanca je pretilo, a devet posto populacije ima dijabetes. Četvrtini nije dijagnosticiran dijabetes iako ga imaju. Kombinacija alkohola i te bolesti izuzetno je opasna za te osobe.
Cilj pivara nije inspirirati konzumente da piju pivo već da razmisle i budu informirani.
"Vjerojatno će razmisliti dva puta prije nego popiju još jedno pivo", rekla je nutricionistica Thurston.
Novi komentar