« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 3 godine i 2 mjeseca
ISPROBAJTE :)

6 savjeta za mladolik izgled

Dok kod jednih genetika igra veliku ulogu u mladenačkom izgledu, postoje i ljudi koji su ga postigli sami, posebnim načinom života

Mladolik izgled nije nedostižan
Mladolik izgled nije nedostižan (Arhiva)
Više o

savjeti

,

mladolik izgled

Mladolik izgled uvijek je u modi, pa se nerijetko divimo osobama čiji izgled ne odaje koliko ima godina, odnosno, da izgleda bitno mlađe nego što to doista jest.

I dok kod jednih ljudi genetika igra veliku ulogu u mladenačkom izgledu, postoje i ljudi koji su ga postigli sami, posebnim načinom života.

Ovo je 6 stvari koje svakodnevno rade... pa ne bi bilo loše da počnete i vi:

Dovoljno spavaju - sedam do devet sati sna optimalna je dnevna doza za normalno funkcioniranje. Međutim, nedovoljno sna može povući ozbiljnije posljedice, kao što je visok rizik od pretilosti, dijabetesa i srčanih problema. Tijelo tijekom sna luči hormon rasta koji pomaže obnovi kolagena i elastina, važnog za obnovu stanica kože. Stoga vodite računa o tome kad krećete na počinak.

Druže se - druženje s prijateljima i obitelji produljuje život. Oni ljudi koji imaju dobre međuljudske odnose sa svojima najbližima imaju čak 50 posto veću šansu za dulji život. Stoga, vodite računa o svojim odnosima s drugim ljudima, ukoliko želite dugo i lijepo živjeti.

Paze koliko jedu - prejedanje može skratiti život, jer od njega nastaju i bolesti kardiovaskularnoga sustava, kao i dijabetes. Ukoliko želite dugo živjeti i lijepo izgledati, radije se držite uravnotežene i zdrave prehrane.

Paze što jedu - prehrana je ključna u mnogim pogledima, od izgleda do zdravlja. Istraživanja su pokazala da je prehrana bogata svježim voćem i povrćem, cjelovitim žitaricama i proteinima najbolji oblik prehrane. Osim toga, mediteranska prehrana se često ističe kao najoptimalniji spoj svega dobroga iz hrane. Ona uključuje i pokoju čašu vina, ali i ribu barem dvaput tjedno, koja vrlo blagotvorno djeluje na ljudsku kožu.

Redovito vježbaju - upravo je redovita fizička aktivnost ključ dobrog starenja. Primjerice, prosječna žena između tridesete i sedamdesete godine života može izgubiti 23 posto mišićne mase. Vježbanjem se to sprečava. Osim toga, redovito vježbanje smanjuje i pojavu Alzheimerove bolesti i demencije, obzirom da vježbanje utječe i na mozak, odnosno centar za učenje u mozgu.

Štite kožu od sunca - pretjerano izlaganje kože suncu može prouzročiti raniju pojavu bora, koje nikako nisu niti lijepe ni atraktivne, a ni korisne. Osim bora, pretjerano i dugotrajno izlaganje suncu može imati i obziljnije posljedice, poput raka kože. Koristite kremu s visokim zaštitnim faktorom kako se to ne bi dogodilo.

29.04.2019. 09:01:00
Novi komentar
nužno
nužno