YouTube uvodi gumb za preskakanje reklama
Korisnici YouTube traže kratke, inovativne i interaktivne reklame, a ne duge reklamne blokove
YouTube navodno testira model oglašavanja prema kojem bi korisnici dobili više slobode u odlučivanju koje će reklame pogledati a koje ne, piše Wall Street Journal. Google u sklopu modela razmišlja o uvođenju gumba na svaki YouTube video kojim će se moći zaustaviti oglas, a korisnici će samostalno izabrati koje oglasne poruke žele vidjeti u duljim videima.
Hulu, najveći konkurent YouTubea već funkcionira na sličnom principu. Također, istraživanja pokazuju da korisnici ne žele izjednačavanje gledanja televizije i videa na internetu, tj. traže manje kraćih i inovativnih oglasa umjesto dugih reklamnih blokova.
Google vjeruje da bi novi model mogao potaknuti marketinške agencije da počnu proizvoditi zanimljivije i interaktivnije oglase koje će korisnici željeti pogledati, čime će se izravno povećati i njihova učinkovitost.
Novi komentar