objavljeno 30.06.2010. 11:30:00
VELIKA PROMJENA

YouTube uvodi gumb za preskakanje reklama

Korisnici YouTube traže kratke, inovativne i interaktivne reklame, a ne duge reklamne blokove

YouTube
YouTube (YouTube)

YouTube navodno testira model oglašavanja prema kojem bi korisnici dobili više slobode u odlučivanju koje će reklame pogledati a koje ne, piše Wall Street Journal. Google u sklopu modela razmišlja o uvođenju gumba na svaki YouTube video kojim će se moći zaustaviti oglas, a korisnici će samostalno izabrati koje oglasne poruke žele vidjeti u duljim videima.

Hulu, najveći konkurent YouTubea već funkcionira na sličnom principu. Također, istraživanja pokazuju da korisnici ne žele izjednačavanje gledanja televizije i videa na internetu, tj. traže manje kraćih i inovativnih oglasa umjesto dugih reklamnih blokova.

Google vjeruje da bi novi model mogao potaknuti marketinške agencije da počnu proizvoditi zanimljivije i interaktivnije oglase koje će korisnici željeti pogledati, čime će se izravno povećati i njihova učinkovitost.

>>Lista najgledanijih videa s YouTubea 2009. godine

30.06.2010. 11:30:00
http://m.metro-portal.hr/youtube-uvodi-gumb-za-preskakivanje-reklama/43678/