AMBICIOZNO

Rusi žele veliku bazu na Mjesecu

Zamjeniku ruskog premijera Dmitrij Rozgin pustio je probni balon u javnost izjavom da bi Rusija trebala postaviti supercilj - izgradnju velike baze na Mjesecu koju bi iskoristila za napredak… više »

GENIJALCI

Legalni doping rukavicom za hlađenje

Doping je pošast modernog sporta, sjetimo se samo velikana poput Bena Johnsona, Marion Jones i Lance Armstronga koji su izgubili sve nakon što su uhvaćeni u varanju. I… više »

RESISTANCE IS FUTILE

Na Harvardu stvoreno prvo kiborško tkivo

Kiborzi su se do sada pojavljivali u znanstveno fantastičnim filmovima, no nakon uspjeha znanstvenika s Harvarda, pitanje je dana kad će početi hodati među nama. Uspješno stvaranje… više »

POSLASTICA

Danas pogledajte plavi Mjesec na nebu

Plavi Mjesec sutra će visjeti na nebu iznad Zemlje, no neće baš biti plav nego se radi o pojmu kad se dva puta unutar jednog kalendarskog mjeseca na nebu pojavi uštap. Ova se… više »

NASA

Lansirane sonde za proučavanje Van Allenovih pojasa

Raketa Atlas 5 lansirana je u četvrtak iz Cape Canaverala na Floridi kako bi u orbitu oko Zemlje postavila dva NASA-ina znanstvena satelita namijenjena proučavanju Van Allenovih pojasa… više »

GOROSTASI

Veća stvorenja s razlogom žive duže i putuju dalje

Dugotrajna misterija u biologiji o duljem životnom vijeku većih stvorenja može se objasniti primjenom fizičkog zakona koji se zove Zakon gradnje. Ovaj zakon kaže da će se sve što teče… više »

ZNANOST

Nove slike i poruka s Marsa

Curiosity je poslao još slika visoke rezolucije koje je u utorak NASA objavila, a na njima se vidi podnožje planine Sharp koja se izdiže u Galeovu krateru u kojeg je rover sletio.… više »

MEDICINA

Evolucija kirurškog konca

Igla i konac su bili okosnica bilo kakve operacije već tisućama godina, a sada, znanstvenici sa Sveučilišta Illinios su odlučili da je vrijeme za unaprijeđenje konca. Oni su izmislili… više »

FIZIKA

Oboren rekord za najvišu temperaturu

Fizičari u CERN-u su uspjeli srušiti rekord za najveću postignutu temperaturu ikad zabilježenu u nekom eksperimentu kad su u LHC-u (Large Hadron Colider) pokušali stvoriti… više »

ZNATIŽELJNI REVOLVERAŠ

Prvi čin agresije na Marsu

Marsov rover Curiosity jučer je zapucao po Marsovoj površini i vaporizirao jedan kamenčić, što mu je omogućilo da dopre do mineralnog sadržaja koji će analizirati tijekom… više »

ARHEOLOGIJA

Otkriven bizantski brod kod Dubrovnika

Istraživački brod Hercules, opremljen tehnologijom koja mu dopušta spuštanje do dubine od tisuću metara, otkrio je u hrvatskom podmorju šest olupina brodova od… više »

IMAM ... HMMM ... GODINA

Lažete o godinama? Nećete više ...

Vječni mladići i djevojke dobili su loše vijesti, jer je istraživanje provedeno na Sveučilištu Kalifornija u San Diegu pokazalo da u našem mozgu postoji razvojni sat koji… više »

BRUM

Objavljen cilj prve vožnje Curiosityja

Curiosity se spustio na Mars 6. kolovoza nakon osmomjesečnog putovanja i 566 milijuna prevaljenih kilometara u svemiru. Opremljen je nizom uređaja koje određuju mineralni sastav tla i… više »

EGIPAT

Piramide pronađene pomoću Google Eartha

Američka antropologinja iz Sjeverne Karoline Angela Micol je provela posljednjih deset godina tražeći nalazišta neotkrivenih piramida. Došla je na veliko otkriće pomoću Google… više »

VOZAČKA

Curiosity dobiva novi softver

Nakon što je preletio više od 563 milijuna kilometara od Zemlje, robot Curiosity, koji je sletio na Mars 6. kolovoza, dobit će vozačku dozvolu, priopćio je Jet Propulsion… više »