Upoznajte Nadine - humanoidnog robota

objavljeno prije 8 godina i 3 mjeseca

Robot Nadine visok 1,7 metara kopija je voditeljice projekta Nadie Thalmann, gostujuće profesorice na singapurskom tehnološkom institutu inovacija Nanyang koja je provela tri… više »

Scott Kelly vratio se na Zemlju nakon skoro godinu dana

objavljeno prije 8 godina i 3 mjeseca

Kako je bilo i predviđeno kapsula Sojuza spustila se u 5.30 po srednjoeuropskom vremenu u stepi Kazahstana, a u njoj je osim Kellyja i Kornijenka bio i ruski kozmonaut Sergej Vokov, prenosi… više »

USPJEH

Otkriven najveći stjenoviti planet dosad

objavljeno prije 8 godina i 3 mjeseca

Do sada je najraširenije bilo mišljenje kako svaki planet s opsegom 1,6 puta većim od zemljinog neizbježno postaje plinoviti div. Sve ispod te granice je Super-Zemlja, a… više »

Gravitacijski valovi stvarno postoje

objavljeno prije 8 godina i 3 mjeseca

"Otkrili smo gravitacijske valove, uspjeli smo", rekao je David Reitze, izvršni direktor LIGO-a, institucije koja se nada da će ih sada uspjeti detaljnije promatrati. Otkriće podržava… više »

ELIKSIR MLADOSTI

Može li se produžiti ljudski život?

objavljeno prije 8 godina i 4 mjeseca

Eliminacijom jednog tipa stanica iz organizma znanstvenici s poznate klinike Mayo uspjeli su produžili životni vijek laboratorijskih životinja za više od trećine. Znanstveni časopis… više »

DOĐITE

Četvrta Duga noc jezika u Zagrebu

objavljeno prije 8 godina i 4 mjeseca

škola stranih jezika „ENBE", Maksimirska 64, u subotu, 6. veljače s početkom u 19 sati po četvrti put organizira Dugu noć jezika s ciljem promicanja… više »

HMM

Dozvoljeno genetsko modificiranje ljudskih embrija

objavljeno prije 8 godina i 4 mjeseca

Ni godinu dana nakon što su kineski znanstvenici izazvali gnjev javnosti izvijestivši da su uspješno izmijenili DNK ljudskih embrija, dr. Kathy Niakan, stručnjakinja za… više »

PRIJAVITE SE

BEST Zagreb ponovno organizira EBEC Zagreb

objavljeno prije 8 godina i 4 mjeseca

Već tradicionalno devetu godinu zaredom studentska udruga BEST Zagreb u sklopu svog projekta EBEC Zagreb-Dani inženjera daje šansu mladim inženjerima da svoja umijeća iskažu pred… više »

OTKRIĆA

New Horizons otkriva nove informacije o Plutonu

objavljeno prije 8 godina i 4 mjeseca

Pluton, odnedavno patuljasti planet, je prekriven velikom količinom leda, što se sada može vidjeti na novoj karti agencije NASA napravljenoj na osnovi nanovijih podataka sa sonde New… više »

NAJAVE

9. Robokup — ekipno natjecanje učenika u robotici

objavljeno prije 8 godina i 4 mjeseca

Ove subote, 30. siječnja održava se deveti po redu Robokup, ekipno natjecanje u robotici učenika viših razreda osnovnih škola iz cijele Hrvatske. Organizatori su Hrvatska… više »

MA DA?!

Kako će ljudi izgledati u budućnosti

objavljeno prije 8 godina i 4 mjeseca

Čovjek će u budućnosti biti prisiljen prilagođavati se svijetu koji ga okružuje, a taj se svijet neprestano mijenja pa znanstvenici predviđaju tri scenarija po kojima bi se ljudsko tijelo… više »

EHH ...

Stephen Hawking ponovno u tmurnom raspoloženju

objavljeno prije 8 godina i 4 mjeseca

Nuklearni rat, globalno zatopljenje i genetski modificirani virusi među prijetnjama su koje posebno ističe taj slavni britanski astrofizičar, piše BBC u utorak.Kaže da će napredak… više »

ZANIMLJIVO

Želite stvarno nešto naučiti? Probajte - stojećki!

objavljeno prije 8 godina i 4 mjeseca