Život
GRAVITY B

Einsteinova teorija relativnosti potvrđena eksperimentom

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Američka agencija za istraživanje svemira, NASA, objavila je podatke sa svoje sonde Gravity Probe B, iz 2004., čija je primarna misija bila testirati u Zemljinoj orbiti teoriju relativiteta… više »

NAPREDAK

Dijagnoza Alzheimerove bolesti 10 godina prije simptoma?

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Gubljenje pamćenja i mentalnih funkcija prvi su znakovi Alzheimerove bolesti, neizlječivog i kobnog oboljenja mozga. Međutim, znanstvenici počinju pronalaziti znakove bolesti puno prije… više »

UTJECAJ DRUŠTVA

Podrška okoline pomaže duži život

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Istraživači sa sveučilišta u Tel Avivu na temelju dvadesetogodišnjeg istraživanja zaključili su da odnosi sa suradnicima utječu na rizik mortaliteta, a taj je utjecaj… više »

SMRT i ROĐENJE STANICA

Ljudsko tijelo se potpuno obnovi svake sedme godine? Ne baš

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Popularno je mišljenje da se ljudsko tijelo svakih sedam godina potpuno obnovi (neki tvrde svakih deset godina). Drugim riječima, nakon tog vremenskog perioda po teoriji mi postajemo… više »

SPOLNE RAZLIKE

Mršave li muškarci drugačije od žena

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

U utrci gubljenja kilograma ne postoje dva čovjeka koja imaju identične šanse za identičan uspjeh. Netko ima lud metabolizam i stoga nema problema s viškom masnoća, drugi pak… više »

GALAMITE KONSTRUKTIVNO

Svađe produljuju život

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Koliko ste se puta posvađali sa svojim partnerom? Možete li svađe izbrojiti na prste jedne ruke? Ili su one toliko učestale da ste se već potpuno navikli na njih? Neprestane… više »

KAROLINSKA INSTITUT:

Kava štiti od raka dojke

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Žene koje piju mnogo kave možda si upola smanjuju rizik za jedan od agresivnijih oblika raka dojke, objavili su švedski znanstvenici, javlja BBC, prenosi Hina. Rezultati istraživanja… više »

POMLAĐIVANJE IGLICAMA

Akupunktura licu vraća svježinu i mladost

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Je li provođenje 20 minuta sa 60-180 iglica po cijelom licu maltretiranje ili oblik liječenja? Guru lica, John Tsagaris, prakticira tehniku akupunkture koja licu vraća svježinu i mladolik… više »

SYMANTEC UPOZORAVA:

Promijenite šifru na Facebooku zbog nesigurnih aplikacija

objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec

Otkrivena je ogromna sigurnosna rupa na Facebooku koja postoji od 2007., odnosi se na sve korisnike s aplikacijama, a otklonjena je tek u travnju 2011. na intervenciju Symanteca čiji su… više »

NOVO POGLAVLJE

Antropocen - nova epoha geološke povijesti Zemlje?

objavljeno prije 13 godina i 2 mjeseca