« Lifestlye MODA&STIL
objavljeno prije 12 godina i 8 mjeseci
Izgled - zbogom nerealnim ljepoticama

Velika Britanija u borbi protiv Photoshopa

Periodical Publishers Association traži sastanak s urednicima modnih časopisa

S primjerima Photoshopa susrećemo se svaki dan. Obratite pozornost na slavne ljepotice Keiru Knightley, Penelope Cruz i Dianu Ross prije i poslije famoznog retuširanja. (Kliknite na sliku i povećajte je)
S primjerima Photoshopa susrećemo se svaki dan. Obratite pozornost na slavne ljepotice Keiru Knightley, Penelope Cruz i Dianu Ross prije i poslije famoznog retuširanja. (Kliknite na sliku i povećajte je)
Više o

photoshop

,

retuširanje

,

Periodical Publishers Association

,

The Model Health Inquiry

Koliko ste puta listali ženske časopise i zadivljeno promatrali sva ta savršena tijela i lica poznatih glumica, pjevačica i manekenki? Sigurni smo, dosta često. No, čini se kako su idealne tjelesne proporcije i bebasto glatka koža lica kojima nas svakodnevno bombardiraju tiskani mediji u većini slučajeva uglavnom zasluga napredne tehnologije, a manje genetike.

Digitalno obrađene slike

Fenomen poznat kao Photoshop našao se na udaru Periodical Publishers Associationa koji je prozvao modnu industriju zbog pretjeranog korištenja digitalno obrađenih slika slavnih ljepotica i pozvao ih na bojkot istih kako običnim smrtnicima više ne bi ‘prodavali’ priču o postojanju idealne žene koja nema nijednu jedinu manu.

Iako brojni nutricionisti, udruge i liječnici specijalizirani za bolesti poremećaja u prehrani već godinama pokušavaju uvjeriti agente, dizajnere i urednike modnih časopisa kako postoji realna sumnja da slike koje nameću nepostojeći savršen izgled kod mladih djevojaka izazivaju bolesti poput anoreksije i bulimije, tek je istraživanje koje je proveo britanski The Model Health Inquiry bilo povod da se ‘ozbiljno’ tim istim ljudima uputi apel kako bi u svom poslu što manje koristili digitalno obrađene slike koje stvaraju dojam kako živimo u svijetu u kojem svi jedu, a ne debljaju se, svi piju coca-colu, a nemaju celulita, nitko ne vježba, a svi imajju ravan trbuh. 

Akcija s neizvjesnim krajem

Periodical Publishers Association udruženje je koje okuplja 400-tinjak britanskih udruga, a ova spomenuta akcija, kažu, ima za cilj da urednici najuglednijih svjetskih modnih časopisa poput Voguea i Ellea postanu ‘njihovi članovi’ i da se pridruže grupi koja se bavi problemom pretjeranog korištenja Photoshopa. Hoće li rezultati ove akcije biti pozitivni ili negativni, pokazat će vrijeme. 

27.05.2008. 12:25:37
Novi komentar
nužno
nužno