Tuneli i vijadukti umjesto rotora
Ispod rotora na južnom ulazu u Zagreb vjerojatno će prolaziti tuneli, ali rekonstrukcija će početi tek za nekoliko godina
Rekonstrukcija rotora koji u Zagrebu povezuje Jadranski most i Aveniju grada Dubrovnika planira se već dugo. Upravo je rotor kod Remetinca najopterećenije prometno mjesto u Hrvatskoj jer preko njega dnevno prođe 100 tisuća vozila.
Do sada su predložene četiri varijante projekta koji bi konačno trebao zamijeniti rotor koji svakodnevno zadaje muke mnogim vozačima.
Idejni projekt izradili su tvrtka Aking d.o.o. i Građevinski fakultet, piše Jutarnji list.
Jedno od rješenja predviđa vijadukte u visini trećeg kata stambene zgrade, te kombinaciju tunela i vijadukta. Ipak, prema riječima glavnog projektanta Damira Pološkog, rotor će najvjerojatnije biti riješen dvama tunelima ispod rotora u smjeru zapad-istok, što je najjeftinija opcija.
No, prije same rekonstrukcije, koja neće početi još barem dvije godine, moraju se riješiti imovinsko-pravni odnosi. Tako ćemo još barem nekoliko godina pričekati na novi izgled južnog ulaza u Zagreb koji se već drastično promijenio Arenom Zagreb, novim stambenim naseljem, a uskoro će svjetlo dana ugledati i veliki shopping centar i Terme Zagreb.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar