Snaga je u veličini
Treća generacija luksuznog talijanskog kompakta bit će najveća u klasi
Početkom ljeta na tržište stiže treća generacija Lancije Delte, kojom elitni Fiatov brand planira konačno planira ozbiljnije zagristi u elitni dio srednje klase. Talijanski je novitet oduševio u Ženevi, pri čemu su uočeni ogromni gabariti, skladno zapakirani u privlačan dizajn.
Na platformi Crome
Nova Delta će se raditi na platformi i tehnološkoj osnovi Crome, za koju je većina testnih vozača dala visoku ocjenu, ali na tržištu nije postigla veći uspjeh. S dužinom od 4,5 m, širinom od 1,8 i međuosovinskim razmakom od 2,7 m, Delta prelazi gabarite kompaktne klase.
Dobro se podsjetiti da se slavni model 1. generacije proizvodio od 1979. do 1993. i osvojio titulu ‘Europskog automobila 1980. godine’. U verziji HF Integrale žarila je i palila na svim relijima (42 pobjede, 6 konstruktorskih naslova). Model 2. generacije (1993. - 1999.) , napravljen na bazi Tipa, nije ni približno ponovio uspjeh.
Prepoznatljiv stil
Nasljednik je dizajniran u prepoznNasljednik je dizajniran u prepoznatljivom Lancijinom stilu, s naglaskom na povećanje solidnosti izrade i kvalitete. Ponuda snage počinjat će sa 120 KS, u dvije verzije - benzinskoj 1.4 T-Jet i dizelskoj 1.6 Multijet (radi se o novom common-railu). Najjači će biti 1.8 Di T-Jet s direktnim ubrizgavanjem i registarskim turbonabijanjem koji razvija čak 200 KS.
U sredini dizelske ponude bit će dizelaš 1.9 Multijet sa 165 KS, a top-dizelaš biti će inačica tog motora sa 190 KS. Snažnije će verzije Delte imati elektronički podesive amortizere SDC i sustav Torque Transfer Control (TDC).
Novi komentar