Novim marketingom do uspješnog biznisa
Knjiga četvero autora, Tihomira Vraneševića, Stjepana Dvorskog, Damira Dobrinića i Sandre Stančić, ‘Inovativni marketing’ namijenjena je prije svega studentima, ali i svima onima koji se žele upoznati s marketingom kao koncepcijom poslovanja tvrtki.
Naglasak u knjizi stavljen je na na izravni marketing kao informacijski vođen markentinški proces, upravljan tehnologijom baze podataka, kojim se otvara cijela paleta novih poslovnih mogućnosti.
Knjiga je logički podijeljena u tri cjeline, odnosno na deset poglavlja.
Prva cjelina odnosi se na tržište i marketing u tvrtki. Druga cjelina obrađuje izravni marketing kao interaktivni sustav marketinga koji koristi jedan ili više medija, što omogućava oglašavanje i prodaju te izravno komuniciranje s klijentima. Treći dio odnosi se na upravljanje troškovima, prije svega zbog njihovog direktnog utjecaja na uspjeh poslovanja tvrtki. (METRO)
Novi komentar