« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 6 mjeseci i 7 dana
SAVJETI :)

Najčešće zablude o vježbanju

Recimo, prestankom vježbanja mišići će nakon nekog vremena oslabiti, ali se neće pretvoriti u masne naslage

Nema muljanja...
Nema muljanja... (Arhiva)
Više o

vježbanje

,

mitovi

,

zablude

Ukoliko želite postići smršaviti vježbanjem, morate vježbati tako da šokirate tijelo i izložite ga novim izazovima. Ako ćete svaki dan trčati istu rutu, tijelo će se nakon nekog vremena naviknuti i nećete imati nikakvih rezultata. Zato svaki puta povećavajte duljinu i brzinu trčanja. A za bolje rezultate trčanje kombinirajte treninge snage koji će vas oblikovati.

Prestankom vježbanja mišići će nakon nekog vremena oslabiti, ali se neće pretvoriti u masne naslage. Ako nakon prestanka vježbanja nastavite nekim laganijim vježbama i pazite na prehranu, mišići vam čak neće niti oslabiti.

Željeni rezultati mogu se postići samo ako vježbate pravilnim intenzitetom. Kako bi znali koji je intenzitet vježbanja dobar za vas, morate si odrediti cilj. Nakon cilja odredite intenzitet i vrste vježbi. Važno je da uvijek vježbe izvodite pravilno.

Vježbajte u prozračnoj i laganoj odjeći kako bi se tijelo hladilo tijekom vježbanja. Ljudi najčešće stave previše slojeva odjeće na sebe, jer misle da će zbog toga smršaviti, no to se neće dogoditi. Imati na sebi puno odjeće prilikom vježbanja neće potrošiti više kalorija, od vježbanja u kratkoj majci. Sa većom količinom odjeće, tijelo se ne može hladiti, metabolički procesi ne rade normalno i dovodite tijelo u opasnost od pregrijavanja. Najviše kalorija ćete sagorjeti ako ćete vježbati pravilnim intenzitetom, u udobnoj i laganoj odjeći.

Više savjeta pročitajte na blogu zenskisvijet.com

19.11.2021. 09:01:00
Novi komentar
nužno
nužno