« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 2 godine i 5 mjeseci
IDEMO!

Jutarnje istezanje - najbolji način da započnete dan

Otvorite prozore kako bi ušao svjež zrak, stavite prostirku na pod i krenite s istezanjem:

Krenite s vježbama za istezanje...
Krenite s vježbama za istezanje... (Arhiva)
Više o

video

,

jutro

,

vježbe istezanja

Jutarnje istezanje može biti i bolja stvar od vježbanja - radit ćete ga polako, nježno ćete razbuditi sve mišiće u tijelu, pokrenuti krv i ustati se svježi i puni energije.

Pa da krenemo - otvorite prozore kako bi ušao svjež zrak, stavite prostirku na pod i krenite s istezanjem:

1. Lezite leđima na prostirku, privucite rukama bedro lijeve noge prema prsima, odnosno vanjskoj strani rebara kako bi se otvorio lijevi kuk te zadržite poziciju desetak sekundi. Potom nogu ispružite u zrak i uhvatite se za nju rukama gdje možete. Ostanite i u tom položaju nekoliko sekundi. Nogu potom ponovno savijte u koljenu, ali je nemojte spuštati na pod, nego savijte i dignite desnu nogu, a potkoljenicu lijeve zakačite za natkoljenicu te noge (u videu je lijepo demonstrirano na 0.54). Ruke provucite ispod zakačene noge i uhvatite se za potkoljennicu druge noge te ju provlačite prema prsima.   

2. Ispružite desnu nogu, lijevu ponovno privucite prsima, uhvatite se za vanjsku stranu koljena i potkoljenicu i privucite nogu desnom ramenu te u tom položaju ostanite nekoliko sekundi.

3. Lijevu ruku ispružite i pošaljite u lijevu stranu, a pogled za njom. Lijevu nogu prebacite preko desne i zarotirajte se u struku. Zadržite poziciju nekoliko sekundi.

4. Okrenite se na desni bok i lijevu nogu savijte u koljenu te potkoljenicu pošaljite prema stražnjici. Lijevom rukom se primite za lijevo stopalo i povucite ga još bviše prema stražnjici istežući bedro. Pritom pazite da kukove i zdjelicu gurate prema natrag, a stišćete trbušne mišiće kako bi vam trup bio u ravnini.

5. Vratite se na leđa i privucite obje noge prsima, a glavu koljenima te se u ovom položaju zadržite nekoliko sekundi. Vratite se u početni položaj i iste vježbe ponovite s desnom nogom. 

6. Ponovno dođite u početnu poziciju, dignite se u sjedeći položaj i rukama primite nožne prste te istegnite leđa.Glavu spustite, a trbušne mišiće stisnite i "prilijepite" za kralježnicu kako bi se mogli više dovesti u pretklon. Ramena šaljite što dalje od ušiju. 

7. Istegnite unutarnju stranu bedara tako što napraviti leptir vježbu - u sjedećem ste položaju. Leđa su vam ravna, spojite tabane, uhvatite se za njih rukama, a laktovima gurajte koljena prema van, pritom se gornjim dijelom tijela spuštajte prema tabanima. 

8. Na kraju vježbanja istegnite ruke i vrat. I dalje ste u sjedećem položaju. Spustite ramena i pogledajte udesno - zadržite položaj nekoliko sekundi pa u lijevo. 

Ne zaboravite disati duboko i polako dok izvodite sve ove vježbe.

Uostalom, pogledajte video:

02.09.2017. 09:01:00
Novi komentar
nužno
nužno