« Lifestlye AUTO
objavljeno prije 9 godina i 11 mjeseci
STVARANJE IMENA

Infinity - ekološki prihvatljiv luksuz

Kako predstaviti novi brand automobila koji iza sebe nema tradiciju i nema garancija? Jednostavno - odabirom pravog trenutka

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Getty Images)
Više o

automobili

,

Nissan

,

GM

,

18. siječnja

,

losioni

Kad je Infinity pokazao svoj stilizirani hibridni koncept Essence s pogonom na zadnje kotače u Pekingu, New Yorku i Ženevi na Auto Showu ranije ove godine, bio je to pravi hit - probudila se osviještenost o tom brandu kod sasvim nove publike.

Prošlo je 20 godina otkada je Nissanov premium brand Infinity ugledao svjetlo dana u SAD-u, ali to je ime još poprilično nepoznato u europskim sferama iako je na tom tržištu već više od dvije godine. Europljani još uvijek nisu dobro pojmili ovaj brand s jako dobro dizajniranim, velikim luksuznim automobilima koji se prodaju u autosalonima napravljenim tako da izgledaju kao najskuplji butici. A ovo su teška vremena za automobilsku industriju. I za marke: GM i Ford su ne tako davno na scenu stupili s brandovima koji i nisu bili toliko profitabilni da bi se računi sveli na nulu. Neki od njih - uključujući Land Rovera, Jaguara i Saaba - su rasprodani dok se od ostalih (Oldsmobile, Pontiac, i Satzrn) zauvijek odustalo.

Zato pokušajte zamisliti koliko je teško stvoriti i lansirati novu marku automobila. Nekoliko njih je u posljednjih par godina sklopljeno iz „otpadaka" - GM je napravio Hummera i Saturna - od kojih nijedan nije briljirao na tržištu. Toyota je stvorila Lexusa i Sciona, DaimlerCrysler je predstavio Smarta.

Ali pokretanje tvrtke nije lak posao. Nije problem poistovjetiti se s automobilskim brandom kojeg poznajete, koji ima kvalitetan dizajn i tradicionalno dobre performanse kako biste svoj model učinili uzbudljivim, ali najteže je dobiti emocionalno pozitivnu reakciju na novi brand. Čak iako nikada niste vozili Ferrari znate kako biste se osjećali da je u pitanju taj talijanski superautomobil te biste li ga htjeli voziti ili ne.

Zato je logično postaviti pitanje - kako biste napravili neku marku automobila za koju nitko nikada nije čuo, niti vidio neki njen prethodni model? Prvo, sve je u pravom trenutku; Hummer je imao strašno jaku brandovsku pozadinu, ali ga je uništio ekološki trend koji je zavladao u automobilskom svijetu. Brand treba imati vlastitu osobnost: Saturn jednostavno nije bio dovoljno originalan i prepoznatljiv tako da su se kupci zapitkivali koja mu je svrha. Oldsmobile je, na primjer, bio istinski unikat ali poput većine GM-ovih modela nije opstao zahvaljujući lošem upravljanju menadžmenta oko branda.

U Infinityju su bili pametniji - lansirali su svoj proizvod u tržišnim nišama ciljajući jedinstven krug kupaca što im je omogućilo da svojim modelima daju sve više individualnosti. Ako je misija nekoga branda imati jasan i prepoznatljiv izgled, onda treba pogledati ono što je Infinity učinio u Europi - predstavio je uzbudljiv luksuzni coupe čija budućnost izgleda prijateljski nastrojenom po okoliš.

Piše: Ryan Borroff/Metro World News
31.05.2010. 16:30:00
Novi komentar
nužno
nužno