« Putovanja
objavljeno prije 16 godina
turizam

Hrvatska je Toskana od prije 50 godina

NY Times preporučio konobu Mondo, Motovun, Istru i Hrvatsku

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Getty Images)
Više o

NY Times

,

Motovun

,

turistička promidžba

,

Hrvatska kao Toskana

,

konoba Mondo

Motovunska konoba Mondo je najbolji mali restoran do kojeg možda nikada nećete doći, no ona nudi doživljaj jela kakav bi trebao biti u 'Starome svijetu', piše u nedjelju u svom turističkom prilogu 'Travel' dnevni list The New York Times, nižući najbolje preporuke američkim turistima za posjet Motovunu, Istri i Hrvatskoj.

Opisujući Istru, list je uspoređuje s Toskanom od prije 50 godina, navodeći kako je to dio Hrvatske najbliži Italiji, "prekrasan, jeftin i uglavnom oslobođen hordi turista koji pokvare tako puno 'prizora s razglednica' u Italiji".

Konoba Mondo nalazi se na padini izvan velikih vrata koja vode u "prekrasan, srednjovijekovni gradić Motovun", piše turistički novinar NY Timesa Kabir Chibber, opisujući pristup Motovunu i polusatni upon njegovim "uskim, kamenom popločanim ulicama".

Ističući ugodno ozračje konobe i njezinu ponudu lokalnih proizvoda, on s jelovnika preporuča goveđi 'carpaccio' s crnim tartufima, palentu s tartufima i 'tagliatelle' u umaku od tartufa..."naravno".

Tartufa je u okolici u izobilju, a prikupljalju ih tarufari s dresiranim psima ili svinjama, dodaje se u članku.

Američki novinar hvali, "prijateljski nastrojenog i multijezičnog konobara Nikolu" koji mu je pomogao u slaganju "svježih, lokalnih bijelih vina" s jelima.

Glavna jela su od 65 do 140 kuna, 11 do 25 dolara, što je nevjerojatno povoljno u usporedbi sa skupim jelima na turističkim jelovnicima u Italiji, ističe list.

Preporučujući nakon objeda šetnju Motovunom i "vidike koji oduzimaju dah", NY Times zaključuje kako "ne iznenađuje, što mnogi Talijani kažu kako je Hrvatska najbolje mjesto za odmor iz snova".

Hrvatska, kao jedna od traženijih turističkih destinacija na američkom tržištu, česta je tema napisa u turističkom tisku i specijaliziranim prilozima američkih novina, u čemu je među najredovitijima upravo The New York Times, koji je već pisao o Dubrovniku, Zadru, svjetionicima i drugim hrvatskim destinacijama. Veliki doprinos takvoj prisutnosti Hrvatske u američkim medijima i u ponudi turističkih agencija, te njezinu predstavljanju na turističkim sajmovima u SAD-u i Kanadi, daje Hrvatski turistički ured u New Yorku. (hina/metro-portal)

02.02.2009. 09:26:05
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    Ljetovanje u Hrvatskoj
    17.01.2010. 19:02
    Mislim da nije bas ....mentalitet unistava Hrvatsku
Novi komentar
nužno
nužno