« Lifestlye AUTO
objavljeno prije 16 godina
TEST - SUZUKI SX4 1.6 GS/AAC 2WD

Heroj ulice

Ovaj crossover djeluje prilično maleno i okretno, čak i sportski. U suštini je dovoljno velik i zanimljiv prosječnoj obitelji, a opet dovoljno malen za grad

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Duje Klarić/CROPIX)
Više o

Suzuki

,

Suzuki SX4

,

urbani crossover

Suzuki SX4 prodaje se s pogonom na prednje kotače i pogonom 4x4, pri čemu su do sada samo jači, 1.6-litreni benzinac od 107 KS i dizelaš od 120 KS, bili rezervirani za integralni pogon. Međutim, odnedavno se snažniji VVT benzinac, zajedno s najbogatijim paketom opreme GS, nudi i u kombinaciji s prednjim pogonom.       

Na pola puta

Upravo takav model urbanog crossovera imali smo priliku isprobati i možemo kazati kako živahan motor sa svojih 107 konjskih snaga zadovoljava potrebe 1,2 tone teškog automobila, a GS paket opreme pojačava vizualni dojam vozila za off-road vožnju.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKEMOTOR: četverocilindrični, benzinski, 16 V;
OBUJAM: 1586 ccm;
SNAGA: 107 KS;
OKRETNI MOMENT: 145 Nm;
DIMENZIJE: 4100 x 1730 x 1565 mm;
MJENJAČ: ručni, 5 brzina;
UBRZANJE (od 0 do 100 km/h): 10,7 s;
NAJVEĆA BRZINA: 180 km/h;
POTROŠNJA: 5,8/6,8/8,5 l na 100 km;
PRTLJAŽNIK: 270/625 l;
CIJENA: 16.505 EURA

Suzukijev urbani crossover SX4 koji je na pola puta između gradskog automobila i terenca, usprkos veličini prosječnog kompakta (4100 mm) i visini manjeg monovolumena (visok je 1565 mm), djeluje prilično maleno i okretno, čak i sportski.

Premali prtljažnik

U suštini je dovoljno velik i zanimljiv prosječnoj obitelji, a opet dovoljno malen za grad.  Unutrašnjost ovog crossovera vrlo je funkcionalna i ergonomska. Svi prekidači su na dohvat ruke i logično su raspoređeni.

Šest zračnih jastukaPaket opreme GS doista je bogat i gotovo da mu ništa ne nedostaje. Ima čak šest zračnih jastuka, dva prednja i dva bočna airbaga, te zračne zavjese za zaštitu glave. Za sigurnost tu su još ABS i EBD, ali u ovom paketu nema ESP koji je rezerviran isključivo za 4x4 inačice.
Za udobnost su tu automatska klima, grijanje prednjih sjedala, MP3 s CD-om i komandama na upravljaču, el. podizači stakala, kao i el. podešavanje vanjskih retrovizora... 

Sjedi se malo povišeno što je odlično za preglednost, naročito u gradskim  gužvama.  I stražnja sjedala su povišena tako da se putnici na stražnjoj klupi ugodnije osjećaju. Jedini minus je mali prtljažnik osnovnog obujma 270 litara koji se preklapanjem stražnjih naslona povećava na 625 l.

Nekog bi mogao zavarati izgled modela SX4 koji u paketu GS ima crne zaštitne obrube blatobrana, pragova i branika, te opcijski bočne zaštitne letvice na vratima, čime naginje inačici s 4x4 pogonom.

Međutim, da se radi o modelu s pogonom na prednje kotače može se zaključiti po tome što nema krovne nosače, zaštitu motora s donje strane i dodatnu zaštitu branika u boji aluminija.

Pravi u graduSa Suzukijevim SX4 s pogonom na prednje kotače ne može se upustiti u terensku avanturu, ali zato u gradskoj vožnji i na otvorenoj cesti pokazuje pravo lice. Prosječna potrošnja od 6,8 l na 100 km je sasvim prihvatljiva, a usprkos visini od 1565 mm i udaljenosti podvozja od tla od 17,5 cm, u zavojima se pretjerano ne naginje. Idealan je za grad, ne samo zbog okretnosti i živahnosti, nego i zato što bez problema savladava rubnike nogostupa.           

Ekonomična potrošnja

Suzukijev četverocilindrični 1.6-litreni benzinac s varijabilno upravljivim usisnim ventilima ima ekonomičnu potrošnju u gradskoj vožnji, dok na otvorenoj cesti omogućava vrlo dobre performanse.

SX4 dostiže brzinu od 180 km/h, dok od 0 do 100 km/h ubrzava za 10,7 sekundi, te emitira 165 g/km ugljičnog dioksida. Motor je uparen s ručnim petstupanjskim mjenjačem čiji hod bi mogao biti malo kraći. Ovako opremljen SX4, dakle s benzincem od 107 KS, prednjim pogonom i paketom opreme GS te metalik bojom, košta 16.505 eura.

Piše: Piše: Zdravko Juričko
07.07.2008. 20:54:18
Novi komentar
nužno
nužno