« Putovanja
objavljeno prije 5 godina i 3 mjeseca
COOL

Globalna inicijativa za održiva putovanja - Travalyst

Tvrtke Booking.com, Ctrip, Skyscanner, TripAdvisor i Visa udružile su snage s Vojvodom od Sussexa u prvoj inicijativi takve vrste

Travalyst
Travalyst (Arhiva)
Više o

princ Harry

,

Booking.com

,

Travalyst

Vojvoda od Sussexa objavio je novo globalno partnerstvo s ciljem očuvanja, zaštite okoliša i poboljšanja ekonomskog razvoja lokalnih zajednica kroz promicanje održivog turizma u cijelom sektoru.

'Travalyst' je pokrenut radi mobiliziranja sektora putovanja kao pokretača pozitivnih trendova s ciljem transformiranja budućnosti putovanja za sve.

Pod vodstvom Njegovog Kraljevskog Visočanstva i uz podršku vodećih pružatelja usluga u sektoru putovanja, tvrtki Booking.com, Ctrip, Skyscanner, TripAdvisor i Visa, ova je inicijativa kao prva takve vrste posvećena otkrivanju i promoviranju rješenja koja će putovanja učiniti održivijima. Ova inicijativa povezuje globalne tvrtke - one kojima je u središtu povezivanje korisnika i pružatelja usluga u sektoru turizma - kako bi iskoristile svoj jedinstveni položaj i educirali, podigli svijest i promovirali pozitivne promjene.

Ovo odvažno novo partnerstvo otvara nove mogućnosti u svijetu putovanja kao što su; poticanje promjena i pomaganje svim putnicima da istražuju svijet na održiviji način štiteći ljude, odredišta i divlje životinje i osiguravanje pozitivne budućnosti za odredišta i lokalne zajednice za buduće generacije. Suradnjom s tvrtkama, potrošačima i lokalnim zajednicama, partnerstvo će inicijalno istražiti i promovirati rješenja koja potiču održivost i izbore potrošača u područjima kao što su podrška lokalnom stanovništvu, zaštita divljih životinja, rješavanje problema klimatskih promjena i utjecaja na okoliš te smanjenje utjecaja prekomjernog turizma.

Dodatni detalji o novim inicijativama koje će pokrenuti partnerstvo Travalyst bit će pravovremeno objavljeni.

Potencijal

S rastom broja ljudi koji putuju raste i utjecaj na lokalne zajednice i okoliš, međutim sa svakim putovanjem istovremeno raste i broj prilika da učinimo nešto dobro.

  • Prošle je godine broj međunarodnih putovanja na globalnoj razini dosegao brojku od 1,4 milijarde, dvije godine brže od izvornih predviđanja. (UNWTO)

  • Od 2000. godine broj putovanja na koja ljudi godišnje odlaze više se nego udvostručio. (Svjetska banka)

  • Putovanja i turizam generirala su iznos od 8,8 trilijuna dolara za globalnu ekonomiju u 2018. godini. (Svjetsko vijeće za putovanja i turizam (WTTC))

  • Neprestani rast broja ljudi koji putuju upućuje na to da ćemo dostići 1,8 milijardi međunarodnih putovanja do 2030. godine, a broj putovanja u jednoj godini udvostručit će se za manje od 20 godina. (UNWTO)

  • 1 od 10 svih poslova globalno povezano je s putovanjima (Svjetsko vijeće za putovanja i turizam (WTTC)

  • Za 10 godina, broj turista koji posjećuju zemlje u rastućim tržištima dosegnut će brojku od 1 milijardu godišnje, što će činiti 57% svih međunarodnih putovanja. (UNWTO)

Cilj Travalysta je iskoristiti snagu i širinu globalnog tržišta putovanja, poticati veću razinu suradnje u cijelom sektoru te potaknuti i podržavati nova rješenja i inicijative u održivom turizmu. Partneri osnivači žele potaknuti pokret tvrtki, udruga, nevladinih organizacija i donositelja promjena koji razmišljaju na isti način kako bi promijenili budućnost putovanja i učinili je održivijom.

Trendovi među potrošačima ukazuju na sve veću potražnju za pozitivnim utjecajem

Putnici sve više žele imati jednostavan i transparentan pristup većem broju mogućnosti za održivija putovanja. Travalyst želi pomoći tvrtkama da zadovolje tu potražnju i iskoriste ovu platformu kako bi potrošačima prenijeli važnost održivih načina putovanja. Ovo partnerstvo također će prioritizirati rad s lokalnim zajednicama, suradnju s lokalnim poduzetnicima i promicanje najboljih primjera iz prakse.

Više od polovice svih putnika izjavilo je da su ove godine još odlučniji u želji da odaberu više održivih putovanja nego prošle godine, ali mnogi ne znaju kako. U prepreke za ostvarivanje te želje u praksi ubrajaju se manjak znanja, naizgled veći troškovi te nedovoljno raspoloživosti ili privlačnih opcija. Usprkos tomu, mnogim putnicima diljem svijeta na prvom je mjestu utjecaj na lokalne zajednice i okoliš.

  • 71% putnika diljem svijeta smatra da bi putničke agencije trebale ponuditi više opcija za održiva putovanja, a 68% putnika izjavilo je da im je bitno da se novac koji potroše preusmjeri u lokalne zajednice

  • U posljednjih 12 mjeseci 10 milijuna korisnika Skyscannera odabralo je let s najmanjom mogućom emisijom CO2

  • 75% partnera Ctripa predano je njihovoj inicijativi koja kao nit vodilju ima sljedeću formulu: smanji, ponovno iskoristi, recikliraj resurse i regeneriraj živote u ekosustavu putovanja

  • U sljedeće četiri godine predviđa se rast globalnog tržišta održivog turizma za 340 milijardi dolara, odnosno 10%. (TechNavio)

Povećanje zajednice unutar inicijative Travalyst

Inicijativa Travalyst želi uspostaviti više suradnji i okupiti stručnjake i mišljenja lokalnih zajednica, političara, vlada, nevladinih organizacija, vodećih organizacija i poduzetnika. Cilj je također iskoristiti tehnologiju i strateške inicijative kako bi se povećao broj globalnih održivih opcija za putovanja i odgovorilo na sve veću potražnju korisnika s različitih tržišta za tom vrstom putovanja.

Pojedinci i organizacije koji žele sudjelovati u ovome mogu posjetiti www.travalyst.org.

03.09.2019. 15:29:00
Novi komentar
nužno
nužno