« Lifestlye AUTO
objavljeno prije 14 godina
CITRöEN C4 COUPE 1.6 16V RUNNER

Francuski zavodnik

C4 s tri vrata, odnosno njegova kupeovska verzija, vrlo je upečatljiva i atraktivna. Linija tako tipična za kupee, koja se od sredine krova naglo spušta prema zadnjem kraju, daje mu sportski efekt

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Vojko Bašić/CROPIX)
Više o

Citroen

,

Citroen C4

Citroen C4 s trojim vratima, odnosno njegova kupeovska verzija, vrlo je upečatljiva i atraktivna. Linija tako tipična za kupee, koja se od sredine krova naglo spušta prema zadnjem kraju, daje sportski efekt ovom Citroenovom kompaktu.

Veliki logo

Dizajnom je u svakom slučaju puno drugačiji od ostalih modela na tržištu, a zbog opreme koja je u trenutku lansiranja prije tri godine bila senzacionalna, još je i danas vrlo aktualan.

Prednji dio automobila u potpunosti je isti kao i kod inačice s pet vrata. Dakle, prednjim dijelom dominira veliki i masivni, kromirani double chevronov logo, zaštitni znak Citroena.

Teži ulazak

Svaka sličnost s hatchback verzijom završava od sredine automobila, gdje do izražaja dolaze dugačka i masivna vrata. Kupeovske linije modela C4 puno su oštrije i atraktivnije, nego kod osnovnog modela.

Jedini nedostatak drugog para vrata je malo teži ulazak putnika na stražnju klupu, ali sjajan vanjski izgled to pokriva. Unutrašnjost je u pomalo svemirskom stilu, a fiksni središnji dio upravljača još uvijek je inovacija koja plijeni pažnju.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKEMOTOR: četverocilindrični, benzinski, 16V
OBUJAM: 1587 ccm;
SNAGA: 110 KS;
OKRETNI MOMENT: 147 Nm;
DIMENZIJE: 4260 x 1773 x 1458 mm;
MJENJAČ: ručni, 5 brzina;
UBRZANJE (od 0 do 100 km/h): 10,6 s;
NAJVEĆA BRZINA: 194 km/h;
POTROŠNJA: 5,7/7,1/9,5 l na 100 km;
PRTLJAŽNIK: 420 l;
CIJENA: 14.324 EURA

Velika buka

Središnji displej je vrlo duboko postavljen, ali je vrlo čitljiv i vidljiv. Jedino se treba priviknuti na njegov pomalo neuobičajeni položaj. Ostala dva displeja smještena su na središnjem grebenu. Poviše je ekran s podacima s putnog računala, te audio uređaja, dok je niže displej automatske klime.

Testni model bio je opremljen sa 1.6-litrenim četverocilindričnim benzincem sa 16 ventila koji je prilično živahan, a uparen je s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva brzina.

Maksimalno 194 km/h

Mjenjač je prilično precizan dugog hoda, ali mu ipak nedostaje šesta brzina za vožnju autocestom. Naime, prilikom veće brzine na autocesti, motor jednostavno traži da ga se ubaci u šestu brzinu koje nema. Stoga se stvara velika buka, a i potrošnja goriva raste.

Ovaj benzinski motor raspolaže sa 110 KS, te okretnim momentom od 147 Nm, što je prava mjera za automobil težak 1,3 tone. S ovim motorom C4 u kupe verziji bez problema postiže maksimalnu brzinu od 194 km/h, dok mu za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 10,6 sekundi.

Ni potrošnja nije previsoka, tako da u kombiniranoj vožnji troši oko 7,5 litara na 100 km/h. Citroen C4 s trojim vratima i paketom opreme Runner košta 19.730 eura, ali s obzirom na prodajnu akciju, može se dobiti za 14.325 eura.   

Oprema

U paketu Runner može se naći puno opreme, bilo da je riječ o sigurnosnim elementima, ili detaljima vezanim za udobnost. Tako u ovom paketu opreme idu zračni jastuci za vozača i suvozača, klima uređaj, ABS, električni paket za podizanje stakala, aluminijski naplaci, radio s CD-om...

Smanjen prtljažnik

Za razliku od prethodnika, dakle umirovljene Xsare, Citroen C4 ima puno manji prtljažnik. Dok je Xsara raspolagala sa 408 litara prtljažnika, C4 nudi tek 320 l prtljažnog prostora. Razlog je jednostavan. Zbog udobnosti i komoda putnika kabina je dobila na prostranosti, ali je zato ‘platio’ prtljažnik.

Živahni benzinac

Testni model bio je opremljen sa 1.6-litrenim četverocilindričnim benzincem sa 16 ventila koji je prilično živahan, a uparen je s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva brzina.

Piše: Piše: Zdravko Juričko
31.07.2008. 16:44:10
Novi komentar
nužno
nužno