Fashion news
Dvojac Boudoir voli stvarnu ljepotu
Modni dvojac Boudoir odlučio se pridružiti (modnoj) akciji u sklopu kampanje ‘Za stvarnu ljepotu’. Riječ je o modnoj odnosno ‘beauty’ kampanji koja ženama starijim od 45 godina omogućuje da postanu modeli na reviji modnog studija Boudoir u sklopu ljetnog izdanja događaja Fashion.hr u Zadru od 10. do 12. srpnja ove godine. T
om prigodom manekenke, one starije od 45 godina, nosit će unikatne Boudoir kreacije skrojene i sašivene upravo po njihovoj mjeri. Sve informacije o ovom događaju mogu se pronaći u DM-ovim prodavaonicama diljem Hrvatske. Više informacija potražite na internetskoj adresi www.cro-a-porter.hr i www.fashion.hr.
Gwyneth Paltrow za talijanski Tod's
Glumica Gwyneth Paltrow novo je zaštitno lice talijanskog brenda Tod’s. Kampanja uključuje četverominutni film u kojem se pojavljuju fotografije lijepe glumice koje je snimio poznati fotograf Mario Testino na Capriju. Režiser je Dennis Hopper.
‘Oduvijek sam voljela Italiju. Njihovu hranu, arhitekturu i smisao za modu. Svim tamošnjim dizajnerima identična je jedna stvar, a to je ženstveni i seksepilan stil’, rekla je plavokosa ljepotica u intervjuu za Vogue. U prošloj sezoni zaštitno lice Tod’sa bila je Sienna Miller.
Tenis i moda
Marija Šarapova potpisala je ugovor s Tiffany & Co. Proslavljenoj tenisačici, osim dobre igre, jako je važno i kako izgleda na terenu, pa će odsad tijekom igre nositi prekrasne Tiffany naušnice vrijedne 1150 američkih dolara. Dogovor između plavokose Ruskinje i Tiffany & Co. kompanije je da tijekom osam Grand slam turnira u iduće dvije godine ‘predstavi’ osam različitih setova naušnica.
Ova priča izazvala je oprečne reakcije javnosti. I dok neki smatraju kako bi sportaši trebali biti isključivo koncentrirani na igru i ne nositi previše nakita dok ‘rade’, drugi su mišljenja kako je lijepo vidjeti uspješnu, a k tome i atraktivnu sportašicu. Što vi mislite?
Povratak romantike
Ovoga ljeta ponovo nam se vraća hipi-romantika. Djeca cvijeća nose dugačke haljine, široke lanene hlače i prozračne majice. Kolekcije amisu by New Yorker je ovoga ljeta vrlo prirodna: čista bijela boja, zemljano crvene i narančaste nijanse se miješaju sa svježom vodenom bojom, blagim nijansama bobica voća i nenametljiim maslinastim tonovima.
Novi komentar