FAK recenzija: The Rover
Visceralan, egzistencijalistički, žanrovski i tematski skoro neodrediv, eliptičan toliko da djeluje gotovo proizvoljno
The Rover je jedan čudan i uznemirujući film. Visceralan, egzistencijalistički, žanrovski i tematski skoro neodrediv, eliptičan toliko da djeluje gotovo proizvoljno. Ipak to nije serija slika i zvukova bez zapleta, radnje, reda i poretka. Ujedno je sastavljen gotovo isključivo od citata i djeluje originalno, gotovo organski.
Premijera mu je bila zanimljiva, ponoćni termin u Cannesu. Nakon toga je otišao u globalnu distribuciju, limitiranu na arthouse, ali raširenu od Amerike preko Europe do Australije, gdje je i snimljen u indie i fondovskoj koprodukciji.
David Michod, ranije glumac, sada ima status nadolazećeg autora koji mu je donio više nego interesantni prvijenac Animal Kingdom (2010.), smješten u milje melburnskog podzemlja i opsjednut rodbinskim vezama i lojalnošću. Ko-scenarist, zapravo autor same priče, Joel Edgerton je isto profesionalni glumac i na tom planu globalno poznat i šteta je da ovdje ima toliko neprepoznatljivu cameo ulogu.
Cijelu recenziju pročitajte na FAK portalu
Novi komentar