Facebook uvodi promjene kojima povlađuje oglašivačima
Novosti iz Facebooka povoljne su za firme i oglašivače, no nismo sigurni koliko će se svidjeti običnim korisnicima.
![Volim, Želim, Hoću, Imam... a gdje je ne, hvala? Volim, Želim, Hoću, Imam... a gdje je ne, hvala?](http://metro-portal.hr/img/repository/2011/06/medium/facebook_like_1.jpg)
Mislite li da vam je news feed pretrpan nebitnim informacijama? Nažalost, nemamo nikakve dobre vijesti za vas.
Facebook tim testira novi nefiltrirani news feed koji će pokazivati apsolutno sve o vašim prijateljima. Od svega što su zapisali do svih proizvoda i brandova koje su lajkali.
Dio je to povlađivanja oglašivačima koji bi na taj način svoje reklame jednim lajkom pokazivali svim prijateljima u mreži.Ako u to uključimo i mogućnost komentiranja, reklame će nam prekrivati cijeli zid!
Potaknuti svemogućim "Like" klikom, ekipa fejsa vjerojatno će uvesti i dodatne opcije poput "Želim" ("Want"), "Trebam" ("Need"), "Imam" ("Have"). Dugo željeni "Dislike" neće se do daljnjeg pojaviti jer, dok nove tri opcije daju brojne mogućnosti reklamiranja proizvoda i promicanja njihove prodaje, "Dislike" je zapravo negativan komentar sam po sebi, a to ne želi niti jedan oglašivač!
Koliko će korisnici Facebooka biti zadovoljni novotarijama u omiljenoj socijalnoj mreži, možemo samo pretpostaviti
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar