« Život
objavljeno prije 7 godina i 11 mjeseci
EH, DA ...

Facebook uvodi promjene i to - loše

Facebook je postao mašina za lovu, to je potpuno jasno već neko vrijeme, a ovaj novi potez sigurno neće usrećiti korisnike koji se ionako već ne mogu sakriti od reklama

I video će biti pun reklama
I video će biti pun reklama (Facebook)
Više o

Facebook

,

video

,

reklame

Facebook planira ostvariti dodatnu zaradu novim oblikom reklamiranja u video-sadržajima koji se objavljuju na društvenoj mreži. Najavljeno je da testna faza kreće uskoro, a što, zasigurno, ne veseli brojne korisnike.

Facebook će oglašivačima davati 55 posto zarade, što je iznos koliki dobivaju od YouTubea, koji je najjači kada je u pitanju oglašavanje u video-sadržajima.

Izvor iz kompanije najavio je da će se uskoro krenuti s testiranjem ovog noviteta tako što će se ubacivati "mid-roll" formati u video sadržaje na Facebooku, a koji će oglašivačima omogućiti stavljanje reklama.

Ako je nekome utješno, Mark Zuckerberg je otkrio da se reklame neće pojavljivati prije pokretanja određenog videa. Poznato je i da će oglasi trajati najmanje 20 sekundi, ali samo u video spotovima čija je minimalna dužina trajanja 90 sekundi, piše recode.net.

Ovom politikom oglašavanja, čini se, Facebook želi osigurati dodatnu zaradu - ali, istovremeno, ne previše dugačkim reklamama otjerati korisnike.

11.01.2017. 15:03:00
Novi komentar
nužno
nužno