« Život
objavljeno prije 10 godina i 10 mjeseci
COOL

Društvene mreže viralno šire raspoloženje

Kao što se moglo vidjeti na primjeru Twittera tijekom "egipatskog proljeća", društvene mreže prenose vibre, dobre ili loše

Facebook širi dobre vibre
Facebook širi dobre vibre (Facebook)
Više o

Facebook

,

društvene mreže

,

raspoloženje

,

viralno širenje

Facebook može širiti dobre vibre, pokazalo je istraživanje koje su proveli poznati Yale, Sveučilište California i sam Facebook, no jednako tako širi i loše, rezultati su analize podataka milijuna korisnika Fejsa.

Znanstvenici su zaključili da osjećaji na jednom kraju svijeta lako mogu zavladati cijelim svijetom putem globalnih mreža, samo interakcijom putem ekrana.

Primjerice, na svakog korisnika na kojeg izravno utječen kiše, dolaze još jedan do dva korisnika koji osjećaju taj utjecaj, iako je u tom trenutku kod njih potpuno drugačije vrijeme.

U istraživanju su analizirani emocionalni sadržaji milijardi postova i statusa na Facebooku u periodu od siječnja 2009. do ožujka 2012. godine, a kiša je bila glavni element po kojem su pratili promjene statusa.

Tmurno vrijeme povećalo bi broj negativnih statusa za 1.16 posto, a smanjilo broj pozitivniha za 1.19 posto, a nakon toga znanstvenici su analizirali statuse prijatelja koji žive u drugim gradovima gdje vrijeme ne mora nužno biti isto.

Pokazalo se da je svaki bezvoljni post izazvao još 1.29 negativih postova u odnosu na njihovu uobičajenu interakciju, a pozitivni su postovi ipak imali puno jači utjecaj.

Naime, pozitivan status korisnika izazvao je dodatnih 1.75 pozitivnih postova u prosjeku, što znači da se dobre vibre definitivno mogu širiti putem Facebooka. 

14.03.2014. 09:01:00
Novi komentar
nužno
nužno