« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 7 dana
SAVJETI

5 savjeta za duži i zdraviji život

Evo pet savjeta kako živjeti dulje i zdravije, a naročito ako ste muškarac jer njima ovi savjeti produžuju život i do 7 godina

Stop nezdravom životu
Stop nezdravom životu (Shutterstock)
Više o

dugovječnost

,

savjeti

Dugovječnost je stalan cilj čovječanstva, a iako se očekivani ljudski vijek produžio, paradoksalno je da u isto vrijeme ljudi žive sve nezdravije.

Stoga, evo pet savjeta kako živjeti dulje i zdravije, a naročito ako ste muškarac jer njima ovi savjeti produžuju život i do 7 godina.

Tjelesna težina - redovito vježbanje definirano je sa svakodnevnom aktivnošću, 30 minuta dnevno je minimum, a zdrava težina definirana je indeksom tjelesne mase. Kako biste održali zdravu tjelesnu težinu važno je smanjiti unos alkohola, ali i zbog nastanka drugih bolesti.

Zdrava prehrana - mediteranski način prehrane najbolji je za naše zdravlje. Stavlja naglasak na cjelovite i biljen namirnice, ribu, zdrave masti. ali i ograničava konzumaciju crvenog mesa, prerađenu hranu i napitke s dodanim šećerom.

Zdrave navike - važno je naglasiti da zdrav životni stil smanjuje nastanak bolesti kao što su dijabetes, kardiovaskularne bolesti i karcinom, ali utječu i na dugovječnost bez tih bolesti. Zdrave životne navike su: zdrava prehrana, redovita tjelovježba uz koju se održava zdrava težina, umjerena konzumacija alkohola i potpuno izbjegavanje cigareta.

Žene koje su slijedile četiri od pet navika imale su dulji život deset i više godina bez bolesti, u usporedbi s ljudima koji nisu ovo prakticirali. Muškarci koji su imali četiri od pet navika živjeli su dulje sedam godina za razliku od onih koji nisu imali slične navike. Muškarci i žene koji su pušili i imali probleme s viškom težine doživjeli su manji broj godina i više bolesti.

Općenito, ove su navike su mogu uvesti odmah bez obzira na godine. Međutim, čak i ako pazite na sve ove navike, vrlo je važno paziti i na indeks tjelesne mase. Međutim, indeks tjelesne težine je već pomalo zastario.

Stručnjaci naglašavaju da treba paziti i na druge pokazatelje kao što su kolesterol, razina šećera u krvi, visoki krvni tlak i ostali pokazatelji zdravlja.

10.01.2020. 15:01:00
Novi komentar
nužno
nužno