« Kazalište
objavljeno prije 14 godina i 3 mjeseca
INSPIRACIJA UBOJSTVO LUKE RITZA

ZKM otvara kazališnu sezonu predstavom o nasilju među mladima

Praizvedbom predstave "Ovo bi mogla biti moja ulica", koja upozorava na pojavu nasilja među mladima, Zagrebačko kazalište mladih otvorit će 23. listopada novu kazališnu sezonu

Luka Ritz
Luka Ritz (Wikipedia)
Više o

ZKM

,

Luka Ritz

,

Zagrebačko kazalište mladih

,

The Human League

Ravnateljica ZKM-a Dubravka Vrgoč rekla je kako će premijerne predstave nove sezone biti posvećene "drugome" i "drugačijemu", temi koja će se obraditi u vremenu dvostruka morala koje zazire od svega što je drukčije. Ne želimo "štancati" predstave, nego raditi događaje koji će ući u izravan dijalog s vremenom, a najbolji je primjer takve predstave prva ovosezonska praizvedba "Ovo bi mogla biti moja ulica", dodala je. Riječ je o predstavi Anice Tomić i Jelene Kovačić, potaknutoj ubojstvom Luke Ritza, uz koju će se održavati tribine, javne rasprave i radionice o nasilju i prihvaćanju različitosti.

O središnjoj temi će govoriti i predstava "Čovjek koji je spasio Europu" u režiji Renea Medvešeka, napravljena prema Šoljanovoj radio-drami "Čovjek koji je spasio Nizozemsku" te premijerni radovi "Mauzer" redatelja Boruta Šeparovića, "Fedrina ljubav" Sarah Kane, u režiji Božidara Violića i "Moj sin samo malo sporije hoda" Ivora Martinića u režiji Janusza Kice. Temom "drugačijeg" bavit će se i jedna premijerna predstava za djecu - "Ružno pače", koju će režirati Robert Waltl.

Do kraja sezone ZKM će ostvariti i njemačko-tursko-hrvatski projekt "Onaj koji prelazi granice" o utjecaju "twittera" i "facebooka" na mlade ljude, koji će se izvoditi u tim trima zemljama. Najavljena su i gostovanja tog kazališta u Dubrovniku, Sarajevu, Užicama, Subotici te Njemačkoj, gdje će u prosincu, predstavom "Zagrebački pentagram" u Gradskom kazalištu Braunschweigu otvoriti dvogodišnji projekt koji podupire Kulturna zaklada Njemačke i Fond Wanderlust.

Govoreći o proteklom Festivalu svjetskog kazališta, Vrgoč je opovrgnula pojedine napise da na ovogodišnjem festivalu nije bilo publike, izvijestivši kako je u odnosu na prošlu godinu posjećenost porasla za oko 45, a prihodi za 30-ak posto. Na konferenciji su predstavljene nove mrežne stranice ZKM-a i kampanja "I love ZKM" kojom se to kazalište još više želi otvoriti publici. (hina/metro-portal)

 

14.10.2010. 14:56:36
Novi komentar
nužno
nužno