« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 godinu i 1 mjesec
ZANIMLJIVO

Zašto ogladnimo nakon alkohola?

Alkohol može inhibirati učinke određenog hormona koji smanjuje apetit, kao i potaknuti rad hormona koji je zaslužan za želju za hranom

Kad piješ, pazi što jedeš!
Kad piješ, pazi što jedeš! (Arhiva)
Više o

alkohol

,

grickalice

,

glad

Kad pijete, više jedete - to ste do sada vjerojatno već svi shvatili. No, znate li zašto se to događa? 

"Istraživanja pokazuju da će ljudi konzumirati više hrane kada uključe alkohol ili piju prije obroka", rekla je Ginger Hultin, nutricionistica i i  glasnogovornica Akademije za prehranu i nutricionizam. Dodala je da postoje dokazi kako alkohol može utjecati na hormone vezane za sitost ili osjećaj punoće.

Primjerice, alkohol može inhibirati učinke određenog  hormona koji smanjuje apetit, kao i potaknuti rad hormona koji je zaslužan za želju za hranom. Ima i drugih mehanizama u igri. Neka istraživanja pokazuju da alkohol može stimulirati živčane stanice u mozgu  koje povećavaju apetit, prenosi CNN.

Jedna čaša vina može imati samo 120 ili 125 kalorija, a lagano pivo čak i manje, ali kokteli sa sokom, gaziranim pićima, alkoholom i sirupima imaju ogromne kalorijske vrijednosti. Što možete napraviti?

Hidratizirajte se - od alkohola dolazi do dehidracije organizma, stoga pijuckajte uvijek čašu vode uz alkoholna pića.  To će smanjiti unos kalorija preko alkohola, ali će vas i 'napuniti' i nećete biti toliko gladni.

Nemojte jesti nezdravo - čips, slatkiši, pizza i drugi deserti lako se mogu 'uhvatiti' ako vam se apetit počne dizati dok pijete.

Pijte uz uravnotežene obroke - uključite cjelovite, složene ugljikohidrate, zdrave masnoće i bjelančevine, tako da vaše tijelo bude nahranjeno i sito od početka. 

Poboljšajte dostupnost zdravih alternativa - ako znate da ćete biti u iskušenju da jedete kad pijete, uzmite humus s nasjeckanim povrćem ili voćem.

21.08.2018. 18:01:00
Novi komentar
nužno
nužno