« Hi-tech
objavljeno prije 13 godina i 2 mjeseca
REVOLUCIJA NA POMOLU

YouTube planira stvarati svoje 'originalne' sadržaje?

YouTube navodno planira uvesti oko 20 ili više premium kanala koji bi imali između pet do deset sati profesionalno izrađenog originalnog programa tjedno

Fotografija vijesti
Više o

Google

,

you tube

,

video

,

kanali

,

sadržaj

Google planira uložiti gotovo 100 milijuna američkih dolara na razvijanje 'originalnog' sadržaja na YouTubeu u sklopu plana redizajniranja stranice oko kanala temeljenih na specifičnim kategorijama, navodi se u izvješću objavljenom u Wall Street Journalu koje citira zasad neimenovane izvore koji su izravno povezani s čitavom pričom. Međutim, što to ljudi iz Googlea točno misle pod originalnim sadržajem nikome nije jasno. Zar YouTube nema originalne sadržaje? zar nema milijune korisnika i milijune videa koje stvaraju ti isti korisnici?

Evo o čemu se konkretno radi. „YouTube planira uvesti oko 20 ili više premium kanala koji bi imali između pet do deset sati profesionalno izrađenog originalnog programa tjedno dok bi se drugi kanali sastojali od postojećeg sadržaja na stranici", rekao je jedan od neimenovanih izvora za WSJ. Te će se promjene odvijati postepeno, a započet će krajem ove godine. Među novim kanalima mogli bi se naći ljudi iz holivudskih produkcijskih tvrtki pa čak i holivudski redatelji.

Iz ureda za odnose s javnošću YouTube nisu ni potvrdili ni demantirali ovu priču uz napomenu da tvrtka uopće ne komentira glasine i špekulacije. Međutim, glasnogovornik stranice je rekao sljedeće: „YouTube je u 2010. zabilježio nevjerojatan rast i vrlo smo uzbuđeni oko njegove budućnosti. uvijek radimo na osvježavanju stranice i poboljšanju općeg korisničkog iskustva i sučelja. Međutim, nemamo planove drastično izmijeniti dizajn stranice u bliskoj budućnosti."

ipak, ako se izvješće pokaže točnim, to bi moglo označiti promjenu strategije YouTubea koji je kroz  svoju povijest uvijek izbjegavao pa čak se i dičio time što se ne bavi stvaranjem 'svojega' sadržaja. S druge strane, tvrtka ima grant programe koji omogućuju partnerima da stvaraju sadržaj za stranicu. YouTube također omogućuje ljudima da stvaraju kanale s točno određenim sadržajem, ali nije organiziran prema temama i iu smislu navigacije stranicom više se oslanja na pretraživač. Zanimljivo, ova vijest je procurila u javnost nedugo nakon što je objavljeno da je Netflix započeo razgovore s holivudskim tvrtkama, redateljima i glumcima radi stvaranja specifičnih internetskih sadržaja za stranice koje se sve više bore da privuku gledatelje kojima klasična televizija postaje dosadna. Ukratko, sprema se velika internetska revolucija u smislu konzumiranja zabavnih video sadržaja, no realno gledajući, ona je već počela i to mnogo ranije.

07.04.2011. 16:01:00
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    SportMagazin
    07.04.2011. 17:56
    odavno je važniji televizija je beznačajna kao i radio
Novi komentar
nužno
nužno