« Biznis
objavljeno prije 3 godine i 1 mjesec
COOL

Xiaomi slavi Mi Fan Festival 2021

Proslavi Mi Fan Festivala pridružili se Google i Qualcomm Xiaomi lansira posebne ponude u iznosu od više od 147 milijuna USD* širom svijeta kako bi zahvalio Mi Fanovima

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Arhiva)
Više o

Xiaomi

,

Mi Fan Festival 2021

Globalni tehnološki lider Xiaomi najavio je početak svog godišnjeg Mi Fan Festivala (MFF) 2021. „Istražite sve mogućnosti" tema je ovogodišnjeg festivala, a kako bi potaknuo duh ove poruke Xiaomi će pokrenuti širok spektar mrežnih kampanja i pozvati Mi Fanove da razgovaraju i podijele svoja iskustva o tome kako su Xiaomijevi proizvodi doprinijeli načinu njihovih života. Globalni početak Mi Fan Festivala s ekskluzivnim popustima i pogodnostima u iznosu od više od 147 milijuna američkih dolara započet će 6. travnja na službenim ovlaštenim kanalima. Xiaomi će tijekom Mi Fan Festivala surađivati s više od 70 mrežnih platformi i 300 izvanmrežnih partnera ** na 59 tržišta kako bi Mi Fanovima širom svijeta donio najinovativnije proizvode po nevjerojatnim cijenama.

Google i Qualcomm Technologies također slave dan osnivanja Xiaomija kroz MFF 2021. U zajedničkom stvaranju plakata za MFF 2021 jedinstveni vizualni simbol "&" koristi se kao ključna kreativna ideja slike, simbolizirajući blisku suradnju između Xiaomija i Googlea te Xiaomija i Qualcomm Technologies. Plakati, također, kombiniraju „beskonačni koncept Möbiusova prstena" kako bi poručili da s tvrtkom Xiaomi tvrtke nastoje donijeti beskrajne mogućnosti u živote korisnika.

Xiaomi, Google i Qualcomm Technologies oduvijek su bili predvodnici koji su postavljali trendove za svoje industrije s inovativnim softverskim i hardverskim rješenjima. Xiaomi usko surađuje s Googleom i Qualcomm Technologiesom kako bi unaprijedio i ubrzao masovno usvajanje tehnoloških inovacija. Xiaomi će i dalje nastaviti svoje snage udruživati s dvama tehnološkim partnerima kako bi istražio nove mogućnosti, a što je i tema ovogodišnjeg MFF 2021, s ciljem da svačiji život učini pametnijim.

"Xiaomi je uvijek stavljao Mi Fanove i korisnike u srž svega što radi. Mi Fan Festival (MFF) kultni je prikaz kulture naših Mi Fanova. Ove godine obilježava se 10. MFF i 11. godišnjica osnivanja Xiaomija. Svake godine obilježavamo ovaj festival zajedno s Mi Fanovima, korisnicima i partnerima širom svijeta kako bismo izrazili zahvalnost na podršci koja je jedan od naših ključnih pokretača za daljnje istraživanje i inovacije. Najavom Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition i lansiranjem niza MFF aktivnosti, nadamo se da ćemo prenijeti snagu našeg brenda koja se temelji na pružanju inovacija i pametnog načina života svima te našu predanost da uvijek budemo tu za naše Mi Fanove i korisnike", rekao je glasnogovornik Xiaomija.

Redmi Note 10 Pro Mi Fan Festival posebno izdanje

Na ovogodišnjem Mi Fan Festivalu, Xiaomi lansira Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition sa sloganom „Istražite beskonačne mogućnosti", koji će poslužiti kao jedinstveni MFF suvenir koji Mi Fanovi mogu ponijeti kući. Posebno MFF izdanje ovog pametnog telefona predstavlja pustolovni duh Xiaomija i nastoji potaknuti Mi Fanove da istražuju beskrajne mogućnosti u životu povezivanjem Smartphone x AIoT.

Kako bi dodatno naglasio temu beskonačnosti, Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition dolazi u paketu s kozmički nadahnutim dizajnom. Na prednjoj strani kutije nalazi se slika astronauta koji plutaju galaksijama, predstavljajući sinergiju Xiaomija i Mi Fanova koji istražuju beskrajne mogućnosti zajedničkog života. Kutija, također, sadrži razglednicu Mi Fan Festivala s likom astronauta Mi Bunnyja. Na poleđini razglednice nalazi se naljepnica s temom Mi Fan Festival *** koja se može zalijepiti na predmete poput mobilnih telefona, računala i kofera kako bi dodala dodatni dašak Xiaomija u živote korisnika.

Za ovogodišnji Mi Fan Festival odabrana je Gradient Bronze boja Redmi Note 10 Pro modela u prirodnoj metalnoj sjajnoj boji, a na stražnjoj strani bit će otisnuta ekskluzivna ikona Mi Fan Festival 2021. Kao specijalni pametni pametni telefon, a ujedno i suvenir ovogodišnjeg Mi Fan Festivala, Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition prodavat će se u ograničenim količinama širom svijeta.

Izgradnja boljeg svijeta u suradnji s Mi Fanovima

Od dana kada je osnovan, izgradnja stvarnih odnosa s korisnicima i mogućnost da budu dio Xiaomijeve budućnosti srž je kulture tvrtke Xiaomi. Mi Fanovi se od samog početka pridružuju Mi Communityju, nudeći prijedloge, pa čak i doprinoseći idejama i izumima koji pomažu u pokretanju rasta Xiaomija. Kultura Mi Fanova uvijek je bila sastavni dio Xiaomija.

Kako bi proslavili MFF 2021, Xiaomi Global Mi Community službeno je lansirao svoju tematsku pjesmu A Melody for Mi koju su kreirali Mi Fanovi iz 15 različitih zemalja. Oko 1000 Mi ljubitelja sudjelovalo je u ovom projektu pisanja pjesme. Odabrani su prilozi 30 Mi Fanova koji su korišteni za komponiranje glazbe i teksta. Pjesma izražava neprekidnu težnju Mi Fanova za boljim životom, usredotočenim na ljubav, strast, inovacije, vitalnost i pametniji život za sve, dakle na vrijednostima koje Xiaomi prenosi Mi Fanovima već više od deset godina. Danas Mi Fanovi poručuju istu poruku svijetu. Zajedno, ujedinjeni istom vizijom, Mi Fanovi pokazuju odlučno povjerenje i vjeru u izgradnju boljeg svijeta.

Pjesma A Melody for Mi postavljena je kao službena melodija zvona i prenesena u Mi Theme Store gdje je korisnici iz cijelog svijeta mogu preuzeti. Pjesma će se koristiti i u službi za korisnike dok korisnici čekaju red na liniji.

Xiaomi održava svoj imidž jedne od najcool tvrtki u svijesti Mi Fanova i korisnika. Korisnici Xiaomija godinama su bili povezani kroz zajedničko dijeljenje iskustava i načina života sa svim ovim inovativnim proizvodima koji uistinu doprinose pametnijem životu. U globalnoj Xiaomi Mi Community, tisuće Mi obožavatelja već su objavili svoje priče opisujući kako su im Xiaomijevi proizvodi promijenili život.

Xiaomijeva obožavateljica s korisničkim imenom „Crossfiree" podijelila je svoju priču o Mi Smart Homeu. Kod kuće koristi više od 30 proizvoda ekosustava Xiaomi iako sebe opisuje kao tehnofoba, a ne kao tehnološkog entuzijasta. Mi Air Purifier pomogao joj je poboljšati kvalitetu zraka u njezinu domu i ublažio ozbiljnu alergiju na prašinu, dok je Mi Band cijeloj svojoj obitelji pomogao da njeguje zdraviji način života. Drugi Mi Fan, Arun Abhimanyu, spomenuo je da je Mi Motion Activated Light noćno svjetlo riješilo dugogodišnji problem njegove bake da pronađe prekidač za svjetlo u mraku kad se noću probudila kako bi koristila toalet. Ovo su bila samo neka od njegovih iskustava s Xiaomi proizvodima, a objasnio je da su mu ovi proizvodi olakšali život na način koji nikada nije mogao zamisliti. Na taj način Xiaomi stječe povjerenje korisnika.

Povijest MFF-a

Prvi MFF održan je 6. travnja 2012. u Kini kada je Xiaomi odlučio pokrenuti događaj za proslavu dvogodišnjice svog osnivanja. Budući da su Mi Fanovi imali značajnu ulogu u brzom rastu Xiaomija, tvrtka je pozvala Mi Fanove da zajedno proslave svoj rođendan priređujući im veliku zabavu. Prostor za zabavu bio je postavljen poput kluba i gosti su slavili dok je DJ nastupao i komunicirao s njima. Tog je dana 100.000 Xiaomi pametnih telefona rasprodano u samo 6 minuta i 5 sekundi. Od tada Xiaomi svake godine održava MFF kako bi izrazio zahvalnost Mi Fanovima na podršci. Izvan Kine, MFF je prvi put održan u Indiji i Indoneziji 2015. godine, prije nego što je lansiran na europska tržišta 2018. godine, kada je prvi shopping karneval održan u Španjolskoj. Ove se godine slavi 10. MFF, a još više globalnih tržišta pridružit će se proslavi te prilike.

Hrvatska se ove godine pridružila proslavi MFF-a čiju su vrijednost prepoznali i mnogobrojni partneri ujedinjujući svoje snage kako bi Xiaomijevim korisnicma pružili mnogobrojne pogdnosti i time implementirali Xiaomijevu viziju sukladno kojoj inovacije trebaju biti dostupne svima.

 

01.04.2021. 10:30:00
Novi komentar
nužno
nužno