« Hi-tech
objavljeno prije 17 godina

Vlasnici Macova češće kupuju glazbu s neta od korisnika PC-ja

U zadnja tri mjeseca 2007. točno polovica korisnika Maca platila je za glazbu

Istraživanje je provela tvrtka Grupa NPD, a ispitano je više od pet tisuća vlasnika računala
Istraživanje je provela tvrtka Grupa NPD, a ispitano je više od pet tisuća vlasnika računala
Više o

GRUPA NPD

Vječno rivalstvo između dvije najveće informatičke tvrtke Applea i Microsofta, pokazuje se u još jednom aspektu novih tehnologija - skidanju glazbe s interneta.

Naime, korisnici Macintoshevih računala znatno češće plaćaju za skidanje glazbe s interneta nego korisnici osobnih računala, pokazali su rezultati istraživanja Grupe NPD, tvrtke za ispitivanje tržišta koja se ovakvim procjenama bavi još od 1967. godine i ima urede po cijelom svijetu.

Samo u trećoj četvrtini 2007. godine točno polovica korisnika Maca platila je skidanje glazbe s interneta barem jednom, dok je u isto vrijeme to učinilo samo 16 posto korisnika PC-ja.

Do ovih zanimljivih podataka došlo se putem online ankete u kojoj je sudjelovalo oko 5000 vlasnika računala i korisnika interneta, a rezultat je na kraju uspoređen s tipičnim uzorkom američke online populacije.

Voditelji tima koji je proveo istraživanje kao glavni uzrok ovakve razlike navode način na koji Apple i Microsoft razvijaju svoje operativne sisteme.

Naravno, ta se razlika onda odražava na način na koji vlasnici Macintosha i PC-ja kao krajnji korisnici u tom procesu upotrebljavaju svoja računala. Tako ističu da vlasnici Macintosha češće preslušavaju glazbu na svojim računalima i uploadaju je na svoje digitalne playere

OTKUD RAZLIKA?
Glavni je uzrok ovakve razlike način na koji Apple i Microsoft razvijaju svoje operativne sisteme. Naime, cijela je koncepcija Applea zamišljena kao velika mašina za zabavu, gdje su glazba i videoformati povezani u operativni sistem. To se najbolje vidi u Appleovoj strategiji koja svoj koncept okreće prema zabavnim sadržajima, poput popularnog iPoda.
Naime, cijela je koncepcija Applea zamišljena kao velika mašina za zabavu, gdje su glazba i videoformati povezani i integrirani u operativni sistem. To se najbolje vidi u Appleovoj strategiji koja svoj koncept okreće prema zabavnim sadržajima, što potvrđuje i najprodavaniji Appleov proizvod iPod. - Cijela je koncepcija korištenja Macova kao alata za zabavu puno razvijenija nego kod PC-ja - objasnio je Russ Crupnick, analitičar zabavne industrije u Grupi NPD.

Zbog toga i ne čudi da su najpopularniji programi koji omogućavaju besplatnu razmjenu glazbenih sadržaja ranije osmišljeni za korisnike PC-ja, nego za korisnike Maca.

Piše: jl
23.01.2008. 01:32:35
Novi komentar
nužno
nužno