BIP, BIP

Curiosity kreće po dokaze o životu na Marsu

Nakon gotovo deset godina planiranja, višestrukog prekoračenja troškova i dvogodišnje odgode, američka svemirska agencija NASA napokon je spremna da krajem ovoga tjedna… više »

ZAPANJUJUĆE SNIMKE

Vožnja Marsom u 167 sekundi

NASA-in rover Spirit sletio je na Mars početkom 2004. godine i uredno je slao podatke i snimke znanstvenicima na Zemlji do ožujka 2010. godine kada je s njim izgubljena svaka komunikacija.… više »

UPOZORENJE POZNATOG FIZIČARA

Hawking: Ako čovječanstvo želi preživjeti moramo početi kolonizirati svemir

Stephen Hawking, renomirani britanski teoretski fizičar, upozorio je da ako ljudska rasa želi preživjeti moramo odmah početi s kolonizacijom svemira jer nam u sljedećih sto godina prijete… više »

NANOTEHNOLOGIJA

Pogledajte najmanji automobil na svijetu

Nizozemski znanstvenici kreirali su najmanji automobil na svijetu koji veličine jedne molekule, a može se vidjeti jedino pod elektroničkim mikroskopom, piše Daily Mail. Budući da je… više »

Znanstvenici stvorili najlakši materijal na svijetu

Znanstvenici su stvorili materijal koji je toliko lagan da se može položiti na vrh klobuka maslačka bez ometanja delikatne strukture biljke prenosi Hina. "Ultralaganu metalnu… više »

WTF!?

Najskuplje povrće na svijetu

Biljke proizvode određene tvari koje štite od bolesti. Flavoni su neke od tih "čudotvornih" tvari. Oni se nalaze u svim biljkama pa tako i onima koje jedemo: voću, povrću i začinskim… više »

PAD TEORIJE RELATIVNOSTI?

Novi pokus potvrdio da se neutrini kreću brže od svjetlosti

Čini se kako je najnoviji pokus potvrdio ranije rezultate prema kojima su neutrini brži od svjetlosti, čime je dovedena u pitanje specijalna teorija relativnosti Alberta Einsteina na kojoj se… više »

SVEMIRSKA MISIJA

Sojuz se uspješno spojio s ISS-om

Kontrolni centar ruske svemirske misije priopćio je da se ruski svemirski brod Sojuz uspješno spojio sa ISS-om, prenosi Hina. Sojuz je na postaju doveo i tri člana posade. Sojuz je… više »

NEMOJ MISLITI NA...

Skandinavski znanstvenici na tragu razjašnjenja fenomena hipnoze

Pomoću posebnog uređaja koji bilježi pomicanje očiju znanstvenici su snimali pokrete očiju žene pod hipnozom i usporedili ih s pokretima očiju nehipnotiziranih ljudi Zaključak je da je… više »

THE FINAL FRONTIER

Uspješno lansiran novi Sojuz

Ruski svemirski brod Sojuz s tri člana posade uspješno je u ponedjeljak ujutro s kozmodroma u Bajkonuru lansiran prema Međunarodnoj svemirskoj postaji, objavila je ruska kontrola leta.… više »

BEZ OPASNOSTI

Gigantski asteroid projurio kraj Zemlje

Asteroid veličine nosača aviona prošao je u srijedu blizu našeg planeta, na opće oduševljenje astronoma koji su teleskopima imali prigodu pogledati najveći asteroid tako… više »

ARMAGEDDON REVISITED

Golemi asteroid danas prolijeće kraj Zemlje

Golemi asteroid 2005 YU55 proletjet će kraj Zemlje na udaljenosti od malo više od 300 tisuća kilometara, što je manje od udaljenosti Mjeseca od Zemlje. Iako se za njega zna već… više »

SVEMIR

Rusija se vraća istraživanju Fobosa

Rusija će u srijedu lansirati svoju ambicioznu trogodišnju misiju kojoj je cilj uzimanje uzorka tla s Marsova satelita Fobosa, čime će okončati svoju ponižavajuću dva desetljeća dugu… više »

BEAM ME UP SCOTTY

Ravno iz Zvjezdanih staza - NASA istražuje vučnu zraku

Američka svemirska agencija dodijelila je 100 tisuća dolara trojici znanstvenika kojima je zadatak ispitati funkcionalnost vučne trake (tractor beam) koje smo bili u prilici gledati u… više »

ISTRAŽIVANJE AUSTRALSKIH ZNANSTVENIKA

Otrov najsmrtonosnijih pauka liječi karcinom dojke?

Skupina australskih znanstvenika na pragu je revolucionarnog otkrića, pronalaska lijeka protiv karcinoma dojke, a sintetizirao bi se iz otrova najsmrtonosnijih pauka na svijetu, piše… više »