ZABAVNO

Koliko je trajala najduža munja?

Munje volimo gledati, mrzimo kad udaraju u blizini jer su zaglušujuće i zastrašujuće, a znate li koliko je dugo trajala najdulja munja na svijetu? Bljesak je bez prestanka… više »

SVEMIRSKI PROGRAM

Kina napravila ključni korak za misiju na Mars

Kina je lansirala svoju drugu svemirsku stanicu koja se smatra ključnim korakom za misiju na Mars do kraja desetljeća. Svemirsku stanicu "Tiangong 2" ponijela je raketa lansirana iz centra u… više »

STVARNO?

Mjesečeve mijene utječu na potrese?

Znanstvenici cijelog svijeta već dugo raspravljaju o tome pitanju i čini se da su pronašli odgovor proučavajući izmjenu plime i oseke u seizmički aktivnim područjima.… više »

BRAVO!

Hrvatski znanstvenici otkrili lijek za zarastanje kostiju

Malo krvi, malo koštanog proteina i evo lijeka za regeneraciju i cijeljenje kosti! Hrvatska senzacija svjetskih razmjera u farmaceutici zove se Osteogrow, a rezultati dosad učinjenih… više »

WOW!!!

Hrvatski robot ide na Mjesec?

Sanjali su zvijezde i uspjeli. Upravo bi na ovaj način uskoro mogao poletjeti robot stvoren hrvatskim rukama jer utrka na Mjesec približava se kraju.  "Google, možemo reći, je… više »

MA DA?

NASA otkrila još jedan Mjesec u orbiti oko Zemlje

NASA-ini znanstvenici locirani na planini Haleakala na Havajima definirali su novootkriveni mali Mjesec kao asteroid ili lažni satelit koji je uhvaćen u malom "plesu" sa Zemljom. Mali… više »

STVARNO?

NASA planira svemirsku stanicu na Marsu do 2028. godine

Planovi osmišljeni od strane Lockheed Martina i Deep Space Systems Inc. pokazujukako će NASA izgraditi svemirsku stanicu na Marsu do 2028. godine.  U… više »

PROXIMA B

Otkriven još jedan planet sličan Zemlji - vrlo blizu

Europska južna promatračnica (ESO) jučer je u svom sjedištu u Münchenu objavila senzacionalno otkriće - znanstvenici te ustanove otkrili su planet nalik na Zemlju koji kruži oko… više »

ŽIVOT

LUCA daje odgovor na vječno pitanje

Naš najdalji rođak je jednostanični organizam sličan bakteriji, poznat kao posljednji zajednički univerzalni predak (Last Universal Common Ancestor - LUCA) objavljeno je studiji u… više »

NAPREDAK

Astronauti pripremaju ISS za komercijalne letjelice

Međunarodna svemirska postaja opremljena je dokom za komercijalne letjelice koji su postavili dva NASA-ina astronauta. Zapovjednik postaje Jeff Williams i inženjerka Kate… više »

WOW

Prvi put snimljen nastanak i čudesna eksplozija zvijezde

Nastanak nove zvijezde može se usporediti s rođenjem novog bića, a eksplozija supernove na neki je način slična ponovnom rađanju feniksa, može se zaključiti iz snimke koju su prvi puta… više »

SUZE SV. LOVRE

Gledajte suze sv. Lovre - Perzeide

U četvrtak, a potom i u petak, zaljubljenici u zvijezde moći će gledati pravi spektakl na nebu -kišu meteora Perzeida koja će ove godine biti posebno brojna, vjerojatno dvostruko… više »

Otkrivena (još jedna) druga Zemlja?

Najnovije istraživanje objavljeno u Astrophysical Journal pokazalo je kako trenutnopostoji 216 Keplerovih egzoplaneta unutar nastanjive zone što je područje oko zvijezde… više »