Život
OVISNICI; POZOR

Cigarete će se u EU moći kupovati samo na recept

Jedna od najraširenijih ovisnosti na svijetu, pušenje, u cijelo svijetu predstavlja uzrok mnogih bolesti i izgubljenih radnih sati, bolovanja ... Europska unija odlučila je… više »

PUTOPIS

Birobidžan - židovska autonomija u Sibiru

Nađe li se putnik na Transsibirskoj ruti i iskrca se iz vlaka na točno 8351. kilometru istočno od Moskve iznenadit će se kad ga na željezničkoj stanici dočeka ogromna fontana sa židovkim… više »

NEZNANE ZANIMLJIVOSTI

Nepoznati život Stevea Jobsa

Cijeli svijet će pamtit Stevea Jobsa kao genijalnog vizionara koji je očarao ljude diljem planete svojim inovativnim gadgetima te zadužio IT industriju svojim revolucionarnim izumima. Postoje… više »

VIZUALNI IDENTITET

Krist, Che i boca Coca-Cole najprepoznatljivije ikone

Isus Krist, kubanski revolucionar Che Guevara i boca Coca-Cole nalaze se među 11 najprepoznatljivijih slika koje su s vremenom postale ikone, smatra pisac i profesor s Oxforda Martin Kemp,… više »

POMAMA

Preko 200 tisuća ljudi rezerviralo novi iPhone 4S u 12 sati

Appleov partner na američkom tržištu, tvrtka AT&T otvorila je u petak rezervacije za najnoviji model iPhonea, nedavno predstavljeni 4S. U prvih 12 sati zaprimili su 200 tisuća… više »

MOŽE SE ...

Kako zauvijek otići s Facebooka

Problemi s privatnošću na Facebooku trajan su izvor frustracija i polemika, a među njima je najspominjaniji nemogućnost trajnog brisanja Facebook profila. Ako je netko pokušao… više »

DRAKONIDI

Večeras pogledajte meteorsku oluju

Suze svetog Lovre u kolovozu obično privlače poglede na noćno nebo, a svi veselo u sebi zamišljaju želje koje bi im se trebale ispuniti. Jesen ima svoju meteorsku kišu… više »

TIPKANJE

Imate li i vi "SMS vrat"?

Ljudi koji često pišu SMS poruke na svojim mobitelima i smartphonima imaju povećanu šansu za razvijanjem „SMS vrata", upozoravaju liječnici. Ovo je oboljenje uzrokovano… više »

SEXY TIME

Žene su sklonije eksperimentiranju u seksu

Prljavi govor te seksualna znatiželja dolaze ženama prirodnije nego što je to slučaj s muškarcima, pokazala je najnovija studija. Pokazalo se kako su žene ne samo sklonije… više »

SVEMIR

Nova saznanja o Merkuru i Veneri

NASA je objavila da šest mjeseci prikupljanja podataka sonde Messenger u orbiti oko Merkura pokazuje da je ovaj majušni planet mnogo zanimljiviji i, na izvjestan način, mnogo… više »

ŽEDNA ZEMLJA

Kometi su u prošlosti bili izvor vode na Zemlji

Astronomi su pronašli prvi komet koji sadrži vodu nalik oceanskoj, što snažno podupire teoriju da su svemirska tijela bili značajan izvor vode za "žednu" Zemlju u prvim fazama… više »

NEZGODNA SITUACIJA

Što učiniti kad vaše prijateljice ne mogu smisliti vašeg novog dečka?

Ukoliko ste se ikada našli u ovoj situaciji, zasigurno znate kako odvratna može biti te da nipošto nije bezazlena. Neprestane prepirke, dobacivanja, suptilne uvrede, pasivna… više »

IZRAŽAVANJE SUĆUTI

Google odao počast Jobsu unatoč rivalstvu

Unatoč činjenici da su Google i Apple već godinama ljuti protivnici, google je barem na jedan dan odlučio zakopati ratnu sjekiru i odati počast jednom od najvećih vizionara našeg doba… više »

R.I.P.

Svijet oplakuje odlazak vizionara i biznismena

Osnivač i predsjednik Microsofta bio je vrlo tužan nakon vijesti o smrti Stevea Jobsa, a kazao je kako je njegovo poznanstvo s Jobsom trajalo više od 30 godina, piše Hina. Svi… više »

GENETSKI INŽENJERING

Hoćemo li uskoro moći proizvoditi rezervne dijelove ljudskog tijela?

Istraživači iz SAD-a objavili su kako su postigli da embrionalne matične stanice rastu u neoplođenim ljudskim jajnim stanicama, što je veliki korak prema potencijalnoj budućoj… više »